Szczegółowe informacje
Strategia Reklamy
Typowe przedmioty specjalizacyjne:
Badania reklamy,
Strategia reklamy,
Planowanie i rynek mediów,
Strategia PR,
Zarządzanie personelem,
Handel zagraniczny,
Socjologia reklamy,
Historia gospodarczo-polityczna (z el. hist sztuki i rekl.),
Kultura słowa/Warsztaty dziennikarskie,
Marketing polityczny.
Lista przedmiotów ogólnych:
- 3D STUDIO MAX
- Animacja komputerowa
- Badania i analiza reklamy
- Copywriting
- Cztery i pół minuty
- Doskonalenie umiejętności menedżerskich
- DTP
- Ekonomia
- Ekonomika
- Etyka i kultura zawodowa
- Facylitacja - wspomaganie grupowego rozwiązywania problemów
- Filozofia
- Gospodarka rynkowa
- Grafika komputerowa
- Historia filmu
- Historia filozofii
- Historia fotografii
- Historia gospodarczo - polityczna
- Historia kultury
- Historia reklamy
- Historia sztuki
- Historia Sztuki współczesnej
- Indywidualne i grupowe podejmowanie decyzji
- Język angielski
- Język niemiecki
- Język francuski
- Język hiszpański
- Język włoski
- Język rosyjski
- Język arabski
- Kino autorskie styl w filmie fabularnym i dokumentalnym
- Komputografia TV cz.1
- Komputografia TV cz.2
- Komunikacja interpersonalna w organizacji
- Krytyka filmowa i telewizyjna
- Kultura słowa
- Laboratorium fotograficzne
- Marketing
- Montaż TV
- Multimedia
- NLP
- Obsługa komputera
- Organizacja kampanii promocyjnych
- Organizacja produkcji TViF
- Oświetlenie planu filmowego
- Photoshop
- Planowanie mediów
- Podstawy języka filmowego i montażu
- Podstawy rachunkowości
- Poetyka przekazów reklamowych
- Poligrafia
- Praca nad stylem
- Pracownia filmowa
- Praktyki zawodowe
- Prawo handlowe
- Prawo reklamy
- Produkcja fotograficzna
- Projektowanie graficzne
- Projektowanie małych form
- Projektowanie ogłoszeń prasowych
- Projektowanie stron WWW
- Promocja
- Promocja reputacji
- Przywództwo i kierowanie
- Psychologia
- Public Relations
- Realizacja TV
- Realizacja obrazu i montaż
- Reklama prasowa
- Reklama radiowa
- Reklama zewnętrzna
- Reżyseria dokumentu
- Reżyseria dźwięku
- Reżyseria filmowa
- Reżyseria filmu fabularnego
- Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych
- Rynek pracy
- Socjologia a reklama
- Socjologia reklamy
- Spotkania z twórczością Kazika Staszewskiego i zespołu KULT
- Strategia reklamy
- Team building
- Technika i technologia fotografii
- Teoria barw
- Teoria reklamy telewizyjnej
- Warsztat twórczy
- Warsztaty dramaturgiczne
- Warsztaty dziennikarskie
- Warsztaty filmowe
- Warsztaty fotograficzne
- Warsztaty malarskie
- Warsztaty negocjacyjne
- Warsztaty operatorskie
- Warsztaty rysunkowe
- Warsztaty scenariuszowe
- Warsztaty teatralne
- Wstęp do prawoznawstwa
- Wystawiennictwo
- Wzornictwo
- Zarządzanie czasem
- Zarządzanie personelem
Zajęcia obejmują także tygodniowy plener w Kazimierzu Dolnym lub w Zakopanem. Możesz realizować przedmioty z dwóch a nawet trzech specjalizacji - nie płacisz za to ani grosza więcej.
Systemy nauczania
Są trzy systemy uczestnictwa w zajęciach:
1. dzienny (zajęcia obligatoryjne odbywają się w poniedziałki lub wtorki w godz. 8:30 - 17:00, a zajęcia fakultatywne, językowe, informatyczne i dodatkowe w środy, czwartki i piątki w godz. 8:30 - 17:00; ich układ i ilość zależą od Ciebie, nie płaci się też za nie żadnych dodatkowych pieniędzy);
2. zaoczny (zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w weekendy: w soboty w godz. 8:30 - 20:30 odbywają się zajęcia fakultatywne, informatyczne i dodatkowe; ich układ i ilość zależą od Ciebie, nie płaci się za nie żadnych dodatkowych pieniędzy; w niedziele w godz. 8:30 - 17:00 odbywają się zajęcia obligatoryjne)
3. indywidualny tok nauczania (przygotowany z myślą o słuchaczach szcze-gólnie uzdolnionych lub mających skomplikowane zobowiązania w innych szkołach czy uczelniach bądź czasowe ograniczenia zawodowe; przyznawany decyzją Dyrektora Szkoły).
Wzorem uczelni zachodnich sam możesz kształtować program zajęć wybierając dodatkowo spośród ponad 50 bardzo różnych przedmiotów fakultatywnych. Liczba godzin zajęć, w których możesz uczestniczyć nie płacąc żadnych dodatkowych pieniędzy, jest nieograniczona.
Czas trwania nauki
Nauka może trwać rok, dwa lub trzy lata - decyzję o jej kontynuacji podejmujesz po każdym z semestrów. Przyjmujemy zapisy do grup wrześniowych (nauka w okresie wrzesień - czerwiec) i październikowych (nauka w okresie październik - lipiec).
Pierwszy rok w ramach zajęć obligatoryjnych umożliwia Ci poznanie całego spektrum pojęć z zakresu marketingu (ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji marketingowej, w tym reklamy), psychologicznych zasad oddziaływania perswazyjnego oraz technik wszystkich najważniejszych form reklamy (prasowej, radiowej, telewi-zyjnej). Już od pierwszego roku tworzymy grupy profilowane (strategia reklamy, grafika, realizacja telewizyjna i filmowa, fotografia reklamowa).
Drugi rok to zajęcia bardziej wyspecjalizowane i praktyczne - rozwijające umiejętności zgodne z wybraną specjalizacją (strategia reklamy, realizacja telewizyjna i filmowa, fotografia reklamowa, grafika). Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika.
Możesz pozostać z nami także na kolejny, trzeci rok. Piąty i szósty semestr obejmuje realizację indywidualnie dobranych specjalistycznych zajęć warsztatowych, które wybierasz sam ze specjalnego pakietu zajęć fakultatywnych.
Weryfikacja wiedzy
Obowiązuje akademicki system weryfikacji wiedzy - zajęcia służą przekazy-waniu informacji, a warsztaty doskonaleniu umiejętności praktycznych. W semestralnej sesji egzaminacyjnej decydują zarówno umiejętności jak i wiedza.