Studia II Stopnia-Marketing i Sprzedaż Usług Finansowych

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia II Stopnia-Marketing i Sprzedaż Usług Finansowych - W ciągu tygodnia - Toruń - Kujawsko-Pomorskie

  • Cele
    Umiejętne zarządzanie sprzedażą i marketingiem firmy przesądza o jej sukcesie na dzisiejszym wymagającym rynku i wyróżnia ją spośród setek konkurentów. Studia na tej specjalności wzbogacą wiedzę absolwentów Finansów i Rachunkowości m.in. o narzędzia marketingowe, a osób po kierunku Zarządzanie o wiadomości dotyczące produktów finansowych.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Warunkiem przyjęcia na studia w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu jest: * złożenie kompletu dokumentów * uiszczenie opłaty wpisowej (zwracanej w przypadku nieprzyjęcia z powodu braku miejsc) * podpisanie umowy o świadczenie usług edukacyjnych
  • Tutuł uzyskany
    Magister
  • Szczegółowe informacje
    Studia II Stopnia
    Kierunek-Finanse i Rachunkowość
    Specjalność-Marketing i Sprzedaż Usług Finansowych

    Student specjalności Marketing i Sprzedaż Usług Finansowych nabędzie wiedzę z zakresu m.in.:

    * technik sprzedaży
    * roli doradcy w procesie sprzedaży usług finansowych
    * marketingu usług finansowych
    * rynku usług finansowych w Polsce i na świecie
    * zarządzania sprzedażą usług finansowych


    Twoje umiejętności
    Po ukończeniu tej specjalności absolwent będzie potrafił m.in.:

    * oceniać atrakcyjność wybranych produktów finansowych
    * prowadzić negocjacje handlowe
    * stosować skuteczne techniki pozyskiwania klientów
    * prawidłowo dobierać i wykorzystywać narzędzia marketing-mix
    * efektywnie zarządzać kontaktami z klientem

    Twój zawód
    Absolwent specjalności Marketing i Sprzedaż Usług Finansowych będzie przygotowany do pracy jako:

    * specjalista ds. marketingu lub sprzedaży w bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych lub innych instytucjach finansowych
    * pracownik agencji reklamowych, dla których instytucje finansowe stanowią grupę priorytetowych klientów
    * pracownik firm konsultingowych i doradczych z zakresu m.in. finansów
    * specjalista (analityk) i menedżer średniego stopnia zarządzania w przedsiębiorstwach (m.in. usług finansowych)
    * zarządzający marketingiem i sprzedażą usług finansowych we własnej działalności gospodarczej

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |