Studia II Stopnia-Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania Copernicus we Wrocławiu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia II Stopnia-Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Cele
    Dziennikarstwo agencyjne, prasowe, radiowe, telewizyjne oraz internetowe – to wszystko obejmuje program studiów na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w Wyższej Szkole Zarządzania „Edukacja” we Wrocławiu. Naszych studentów kształcimy też w sferze komunikacji społecznej i public relations, dając im szansę na znalezienie atrakcyjnego zatrudnienia po ukończeniu studiów.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studentem studiów II stopnia może zostać absolwent każdego kierunku studiów bez konieczności zdawania różnic programowych.
  • Tutuł uzyskany
    Magister
  • Szczegółowe informacje
    Kierunek: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
    Studia II stopnia

    Grupa tresci podstawowych
    Psychologia społeczna
    Główne nurty kultury swiatowej i polskiej XX i XXI w.
    Stosunki miedzynarodowe
    Teoria komunikowania masowego
    Metody badan medioznawczych
    Społeczne i kulturowe oddziaływanie mediów
    Komunikowanie miedzynarodowe i miedzykulturowe
    Grupa tresci kierunkowych
    Ekonomika mediów
    Prawo autorskie
    Pragmatyka jezykowa
    Analiza dyskursu medialnego
    Media lokalne i srodowiskowe
    Opinia publiczna
    Marketing i reklama
    Przedmioty specjalizacyjne
    Seminarium

    Specjalności oferowane w ramach kierunku:

    DZIENNIKARSTWO
    PRASOWE, RADIOWE I TELEWIZYJNE
    Studia dziennikarskie przygotowują absolwentów do pracy we współczesnych mediach. Program zajęć obejmuje m.in.: przygotowywanie materiałów prasowych, redagowanie serwisów agencyjnych, czasopism i stron internetowych, przygotowywanie audycji radiowych i ich realizacja, wykonywanie telewizyjnych programów informacyjnych i publicystycznych, planowanie i opracowywanie materiałów promocyjnych.
    W trakcie studiów licencjackich i magisterskich student zdobywa także wiedzę z zakresu podstaw prawa, historii, literatury, filozofii, socjologii, komunikowania masowego i ekonomii.
    Duże znaczenie w procesie kształcenia studenta ma również przygotowanie do różnych form współpracy z mediami, agencjami PR i reklamy oraz obowiązkowa praktyka zawodowa.

    KOMUNIKACJA SPOŁECZNA I PUBLIC RELATIONS

    Specjalizacja przygotowuje fachowców w zakresie komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej w firmie. Jej absolwenci są dobrze przygotowani, aby podjąć pracę jako specjalista ds. public relations rzecznik prasowy, pracownik agencji reklamowych i w innych pokrewnych zawodach.
    Absolwenci dysponują szeroką wiedzą z zakresu współpracy sektora publicznego i komercyjnego oraz o metod działania organizacji gospodarczych, społecznych i politycznych.
    Ponieważ działania specjalistów od PR są w dużej mierze realizowane za pomocą i pośrednictwem środków masowego przekazu, wyposażamy naszych studentów również w niezbędną wiedzę z zakresu warsztatu dziennikarskiego.

Inne informacje związane z komunikacja społeczna

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |