Studia II Stopnia- Marketing w zarządzaniu

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia II Stopnia- Marketing w zarządzaniu - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Osoba kończąca specjalność marketing w zarządzaniu to menedżer działający w warunkach rozwiniętej gospodarki rynkowej, który potrafi kierować przedsiębiorstwem lub jego częścią, współpracować z zagranicznymi podmiotami gospodarczymi, poruszać się na rynku kapitałowym i towarowym oraz rozstrzygać problemy organizacyjno-ekonomiczne - pamiętając o głównych celach działalności marketingowej.

    A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH

        - Konwersatorium w języku obcym (do wyboru)

    B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH

        - Koncepcje zarządzania
        - Etyka w zarządzaniu
        - Makroekonomia - kurs średni
        - Prawo cywilne
        - Statystyka matematyczna


    C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH

        - Zarządzanie strategiczne
        - Marketing międzynarodowy
        - Psychologia w zarządzaniu
        - Współpraca przedsiębiorstwa z instytucjami finansowymi
        - Zarządzanie procesami
        - Logistyka
        - Marketing polityczny
        - Bezpieczeństwo
        - Międzynarodowe stosunki gospodarcze
        - Strategia zarządzania kapitałem ludzkim
        - Zarządzanie proekologiczne

    D.PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE

        - Przedmioty do wyboru

    Seminarium magisterskie

Inne informacje związane z marketing strategiczny

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |