Studia II Stopnia - Gospodarka Turystyczna - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSG- Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia II Stopnia - Gospodarka Turystyczna - Zaoczne - Bydgoszcz - Kujawsko-Pomorskie

  • Cele
    Sylwetka absolwenta

    Absolwent USM na w/w specjalności zdobywa

    - wiedzę składająca się na współczesny wzór menedżera
    - wiedzę szczególną wynikającą z właściwości i specyfiki zjawiska, jakie tworzy gospodarka turystyczna
  • Profil słuchacza / wymogi
    O przyjęcie na studia drugiego stopnia mogą ubiegać się Absolwenci:

    * kierunku "turystyka i rekreacja" WSG
    * kierunku "turystyka i rekreacja" z innych uczelni
    * innych niż "turystyka i rekreacja" kierunków studiów i specjalności.


    W procesie rekrutacji Uczelnia kieruje się następującymi zasadami:

    Podstawą przyjęcia na I rok uzupełniających studiów magisterskich jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich, złożenie kompletu dokumentów do Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej oraz spełnienie wymogów postępowania kwalifikacyjnego.

    * Minimalna średnia ocen z dyplomu - 3,5
    * Na studia MASTER i podwójne dyplomowanie:
    Uniwersytet Le Mirail w Tuluzie i WSG - średnia ocen z dyplomu - min. 4,0
  • Tutuł uzyskany
    Magister
  • Szczegółowe informacje

    Gospodarka Turystyczna


    Program spełnia oczekiwania w zakresie dostarczania absolwentowi wiedzy ekonomicznej, prawno - organizacyjnej, socjologiczno - psychologicznej oraz technicznej i informatycznej niezbędnej współczesnemu menedżerowi. W szczególności zdobywa on umiejętność pozyskiwania ludzi do współpracy oraz umiejętność sprzedania usługi, towaru na konkurencyjnym rynku. Zdobywa on również umiejętność i sprawność podejmowania decyzji oraz skuteczność i efektywność zarządzania organizacją gospodarczą.

    Absolwent specjalności "gospodarka turystyczna" zdobywa wiedzę o tendencjach w sferze szybko zmieniających się potrzeb konsumentów usług turystycznych oraz o warunkach wewnętrznych i zewnętrznych funkcjonowania gospodarki turystycznej, rozwoju firm turystycznych i ich produktu, co wymaga od menedżera dużej elastyczności w działaniu. Absolwent rozumie zatem, że szanse rozwoju firm turystycznych tkwią nie tylko w otoczeniu przyrodniczym, ale również w otoczeniu społecznym, w tym w polityce państwa wobec turystyki.

    Absolwent tej specjalności zdobywa też kompetencje językowe.

    Reasumując jest on dobrze przygotowany do pełnienia podstawowych ról zawodowych pracownika podmiotów gospodarki turystycznej oraz ról menedżerskich - interpersonalnych, informatycznych oraz decyzyjnych.

Inne informacje związane z zarządzanie turystyką

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |