Studia I Stopnia-Zarządzanie Sprzedażą i Marketing

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia-Zarządzanie Sprzedażą i Marketing - W ciągu tygodnia - Toruń - Kujawsko-Pomorskie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Studentem WSB w Toruniu może zostać każda osoba z wykształceniem średnim, udokumentowanym świadectwem dojrzałości, jeśli pomyślnie przejdzie postępowanie kwalifikacyjne. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem przyjęcia na studia w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu jest: * złożenie kompletu dokumentów * uiszczenie bezzwrotnej opłaty wpisowej (zwracanej jedynie w przypadku nieprzyjęcia z powodu braku miejsc) * podpisanie umowy z WSB w Toruniu o świadczenie usług edukacyjnych
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Studia I Stopnia
    Kierunek-Zarządzanie
    Specjalność- Zarządzanie Sprzedażą i Marketing

    Student specjalności Zarządzanie Sprzedażą i Marketing zdobędzie wiedzę z zakresu:

    * zachowania nabywców
    * negocjacji w biznesie
    * strategii marketingowych i konkurencji
    * marketingu w handlu i usługach
    * zarządzania i planowania marketingowego
    * e-commerce
    * ilościowej metody analizy rynku

    Twoje umiejętności
    Po ukończeniu tej specjalności absolwenci będą potrafili m.in.:

    * wykorzystywać instrumenty marketingowe w walce o klientów
    * kreować oferty przedsiębiorstwa w kontekście rynku globalnego
    * przygotowywać skuteczne programy komunikacji z klientem
    * planować i wdrażać strategię marketingową
    * rozpoznawać i kształtować zachowania klientów na rynku
    * stosować w praktyce instrumenty sprzedaży

    Twój zawód
    Absolwent tej specjalności będzie przygotowany do pracy jako:

    * specjalista do spraw marketingu
    * pracownik urzędów administracji państwowej i samorządowej odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie planów promocji miasta i regionu, przygotowywanie ulotek, folderów, stron internetowych oraz imprez promocyjnych
    * pracownik instytucji badawczych, gdzie będzie zajmować się badaniem rynku, zachowań nabywców, przeprowadzaniem badań ilościowych i jakościowych (np. wywiad pogłębiony, Focus Interview Group)

Inne informacje związane z zarządzanie w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |