Studia I Stopnia- Public relations

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia- Public relations - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Absolwent specjalizacji public relations będzie posiadał wiedzę i umiejętności przydatne w pracy w biznesie, ośrodkach administracji publicznej czy organizacjach pozarządowych. Realizowany na specjalizacji program umożliwia zarówno podjęcie studiów podyplomowych w zakresie szeroko pojętej komunikacji społecznej, marketingu politycznego, reklamy czy lobbingu, a nawet dziennikarstwa. Absolwent zdobędzie wiedzę z zakresu nauk społecznych, podstaw prawa i ekonomii przydatną w wyżej wskazanej działalności. Znajomość technologii informacyjnej i języków obcych gwarantuje dobre przygotowanie do podejmowania wielu prac wchodzących w zakres działań biznesowych i służby publicznej. Program studiów uwzględnia przygotowanie etyczne absolwenta do pracy zawodowej oraz jego umiejętność w posługiwaniu się narzędziami komunikacji społecznej. Absolwent posiądzie wykształcenie zarówno w zakresie podstawowych przedmiotów z zakresu marketingu, biznesowych jak i wybranych zagadnień zarządzania, a także współczesnych koncepcji etycznych, społecznych i politycznych. Będzie dysponował sprawnościami: krytycznej analizy tekstu, formułowania i logicznego uzasadniania własnych tez, przekładania ich na język medialny, oceny argumentacji, prowadzenia sprawnej, zgodnej z zasadami logicznej poprawności, dyskusji. Absolwenta specjalizacji public relations będzie cechować z jednej strony poszanowanie cudzych poglądów, z drugiej umiejętność podjęcia rzeczowej dyskusji w duchu tolerancji.


    A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH

        - Język obcy

     

    B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH

        - Podstawy zarządzania
        - Podstawy finansów
        - Encyklopedia prawa
        - Matematyka
        - Statystyka
        - Nauka o organizacji
        - Mikroekonomia

    C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH

        - Makroekonomia - kurs podstawowy
        - Psychologia
        - Technologie informacyjne
        - Logika
        - Ochrona własności intelektualnej
        - Podstawy marketingu
        - Podstawy rachunkowości
        - Badania marketingowe
        - Finanse przedsiębiorstwa
        - Rachunkowość finansowa
        - Zarządzanie usługami i produkcją
        - Analiza rynku
        - PR w organizacji
        -
    Bezpieczeństwo publiczne
        - Zarządzanie zasobami ludzkimi
        - Zarządzanie jakością
        - Informatyka w zarządzaniu
        - Organizacje międzynarodowe
        - Zachowania organizacyjne
        - Zarządzanie projektami
        - Socjologia organizacji
        - Integracja europejska
        - Postępowanie konsumenta na rynku
        - Strategia promocji
        - Prawo europejskie
        - Finanse międzynarodowe
        - Komunikowanie międzynarodowe
        - Etyka w biznesie

    D.PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE

        - Przedmioty do wyboru

    Seminarium licencjackie

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |