Szczegółowe informacje
Absolwent specjalizacji public relations będzie posiadał wiedzę i umiejętności przydatne w pracy w biznesie, ośrodkach administracji publicznej czy organizacjach pozarządowych. Realizowany na specjalizacji program umożliwia zarówno podjęcie studiów podyplomowych w zakresie szeroko pojętej komunikacji społecznej, marketingu politycznego, reklamy czy lobbingu, a nawet dziennikarstwa. Absolwent zdobędzie wiedzę z zakresu nauk społecznych, podstaw prawa i ekonomii przydatną w wyżej wskazanej działalności. Znajomość technologii informacyjnej i języków obcych gwarantuje dobre przygotowanie do podejmowania wielu prac wchodzących w zakres działań biznesowych i służby publicznej. Program studiów uwzględnia przygotowanie etyczne absolwenta do pracy zawodowej oraz jego umiejętność w posługiwaniu się narzędziami komunikacji społecznej. Absolwent posiądzie wykształcenie zarówno w zakresie podstawowych przedmiotów z zakresu marketingu, biznesowych jak i wybranych zagadnień zarządzania, a także współczesnych koncepcji etycznych, społecznych i politycznych. Będzie dysponował sprawnościami: krytycznej analizy tekstu, formułowania i logicznego uzasadniania własnych tez, przekładania ich na język medialny, oceny argumentacji, prowadzenia sprawnej, zgodnej z zasadami logicznej poprawności, dyskusji. Absolwenta specjalizacji public relations będzie cechować z jednej strony poszanowanie cudzych poglądów, z drugiej umiejętność podjęcia rzeczowej dyskusji w duchu tolerancji.
A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH
- Język obcy
B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH
- Podstawy zarządzania
- Podstawy finansów
- Encyklopedia prawa
- Matematyka
- Statystyka
- Nauka o organizacji
- Mikroekonomia
C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH
- Makroekonomia - kurs podstawowy
- Psychologia
- Technologie informacyjne
- Logika
- Ochrona własności intelektualnej
- Podstawy marketingu
- Podstawy rachunkowości
- Badania marketingowe
- Finanse przedsiębiorstwa
- Rachunkowość finansowa
- Zarządzanie usługami i produkcją
- Analiza rynku
- PR w organizacji
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie jakością
- Informatyka w zarządzaniu
- Organizacje międzynarodowe
- Zachowania organizacyjne
- Zarządzanie projektami
- Socjologia organizacji
- Integracja europejska
- Postępowanie konsumenta na rynku
- Strategia promocji
- Prawo europejskie
- Finanse międzynarodowe
- Komunikowanie międzynarodowe
- Etyka w biznesie
D.PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE
- Przedmioty do wyboru
Seminarium licencjackie