Studia I Stopnia-Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Stargardzka Szkoła Wyższa "Stargardinum"

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia-Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna - W ciągu tygodnia - Stargard Szczecinski - Zachodniopomorskie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Warunki przyjęcia na studia: Kwalifikowanie kandydatów na studia odbywa się na podstawie dokumentów złożonych przez kandydata. Studentem Stargardzkiej Szkole Wyższej Stargardinum może zostać każdy, kto posiada wykształcenie średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości. Kandydaci przyjmowani są bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Liczba miejsc ograniczona.
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Kierunek: dziennikarstwo i komunikacja społeczna (studia stacjonarne i niestacjonarne)

    W czasie studiów w ramach zajęć objętych planem nauczania studenci mogą przystąpić i uzyskać międzynarodowy certyfikat TELC z języka angielskiego lub niemieckiego oraz certyfikat komputerowy ECDL lub ECDL A.

    Specializacje:
    dziennikarz prasy, radia i telewizji, socjologia mediów i public realtions, dziennikartswo międzynarodowe

    Wykaz przedmiotów:

    Język angielski, technologia informacyjna, język niemiecki, socjologia, psychologia, ekonomia, politologia, wstęp do nauki o komunikowaniu, ekonomika mediów, komunikowanie polityczne, polski system polityczny, historia mediów, system mediów periodycznych, styl i kultura języka, dziennikarska retoryka, gatunki dziennikarskie, prawo prasowe i autorskie, reklama i marketing, public relations, rzecznictwo prasowe, komputer w pracy dziennikarza, źródła informacji dla dziennikarza.

    Gdzie możesz pracować po studiach:
    Studia przygotowują do pracy w zawodzie dziennikarza w mediach masowych (prasa, radio, telewizja, Internet). Absolwenci przygotowani też będą do wykonywania różnych zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej w reklamie, promocji, instytucjach prowadzących edukację medialną.

Inne informacje związane z komunikacja społeczna

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |