Studia I Stopnia - Zarządzanie Marketingowe w Przedsiębiorstwie - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia - Zarządzanie Marketingowe w Przedsiębiorstwie - Zaoczne - Białystok - Podlaskie

  • Cele
    Zarządzanie jest tym kierunkiem studiów, który umożliwia zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności niezbędnych do sprawnego funkcjonowania w wielu sferach życia gospodarczego. Kierunek dostosowany jest do potrzeb ludzi przedsiębiorczych, chcących aktywnie uczestniczyć w życiu przedsiębiorstw i instytucji. Adresowany jest także do osób, które zamierzają rozpocząć samodzielną praktykę gospodarczą. Studia pozwalają na zdobycie wiedzy w zakresie wszystkich aspektów zarządzania przedsiębiorstwem, w tym szczególnie w zakresie zarządzania marketingowego, zarządzania kadrami czy zarządzania produkcją. Program studiów pozwala na kształtowanie szeroko pojętych umiejętności menedżerskich i zarządczych i przygotowuje do pełnienia takich ról w życiu zawodowym. Program studiów w ramach specjalności przygotowuje do pełnienia roli menedżera do spraw sprzedaży i marketingu. Przedmioty objęte programem nauczania pozwalają na zdobycie szerokiej wiedzy w zakresie zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie, również w kontekście międzynarodowych uwarunkowań gospodarczych. Odnosi się to w szczególności do kształtowania strategii produktu, ceny, promocji i dystrybucji, badań marketingowych, technik sprzedaży oraz analizy rynku. W programie studiów są zajęcia projektowe, w ramach których studenci Pisza plan marketingowy i biznes plan. Specjalność pozwala na zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania relacjami z klientem. Ukończenie specjalności daje wiele możliwości na rynku pracy.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Komplet dokumentów wymaganych od kandydata na studenta WSFiZ: * wypełniony i wydrukowany kwestionariusz * świadectwo dojrzałości/odpis dyplomu * 3 zdjęcia formatu dowodowego bez nakrycia głowy na jasnym tle oraz w formie elektronicznej na dyskietce * ksero dowodu osobistego: 1,2,3, i 6 strona – stary dowód, 1,2 strona –nowy dowód * ksero książeczki wojskowej ( 2,3,6 i 15 strona) * kserokopia dowodu wpłaty wpisowego/opłaty rejestracyjnej
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Zarządzanie Marketingowe w Przedsiębiorstwie

    Studia pozwalają na zdobycie wiedzy w zakresie wszystkich aspektów zarządzania przedsiębiorstwem, w tym szczególnie w zakresie zarządzania marketingowego, zarządzania kadrami, zarządzania produkcją. Program studiów pozwala na kształtowanie szeroko pojętych umiejętności menedżerskich i zarządczych i przygotowuje do pełnienia takich ról w życiu zawodowym. Student jest przygotowany do realizacji podstawowych funkcji zarządzania we wszelkiego typu organizacjach. Posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu nauk o zarządzaniu i nauk pokrewnych.

    Przedmioty podstawowe i kierunkowe

        * Podstawy zarządzania
        * Nauka o organizacji
        * Mikroekonomia
        * Finanse
        * Prawo
        * Statystyka opisowa
        * Zachowania organizacyjne
        * Zarządzanie projektami
        * Zarządzanie zasobami ludzkim
        * Zarządzanie jakością
        * Informatyka w zarządzaniu
        * Marketing
        * Badania marketingowe
        * Rachunkowość finansowa
        * Finanse przedsiębiorstwa
        * Dowodzenie

       Przedmioty specjalnościowe:

        * Zarządzanie marketingowe
        * Marketing przemysłowy
        * Reklama i sponsoring
        * Biznes plan
        * Euromenedżeryzm

Inne informacje związane z zarządzanie agencją nieruchomościami

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |