Studia I Stopnia - Technologie Multimedialne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Biznesu-National Louis University

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia - Technologie Multimedialne - W ciągu tygodnia - Nowy Sącz - Małopolskie

  • Cele
    Nowa specjalność wprowadzająca studentów w zagadnienia z dziedziny multimediów, grafiki 2D i 3D, fotografii cyfrowej, nowoczesnych technik animacji, tworzenia gier oraz filmów.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Wymaganme dokumenty: *podanie (formularz elektroniczny obowiązujący w WSB-NLU); *świadectwo dojrzałości: - nowa matura: oryginał lub odpis wydany przez szkołę oraz świadectwo ukończenia szkoły średniej (oryginał lub kserokopia potwierdzona przez sekretariat szkoły średniej), - stara matura: oryginał lub odpis wydany przez szkołę, - w przypadku osób zdających maturę za granicą wymagany jest oryginał świadectwa/dyplomu wraz z dołączonym tłumaczeniem na język polski oraz nostryfikacją wydawaną przez Kuratorium Oświaty właściwe dla miejsca zameldowania; *2 kolorowe zdjęcia (z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych); *kserokopia dowodu uiszczenia opłaty wpisowej *kserokopia dowodu osobistego lub paszportu; *oświadczenie o wyborze terminu sprawdzianu językowego
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Program studiów


    1. Sieci komputerowe II
    2. Multimedia
    3. Matematyka w grafice komputerowej
    4. Programowanie grafiki i dźwięku (OpenGL, Direct X)
    5. Symulacje komputerowe


    Wykłady specjalnościowe


    1. Modelowanie 3D (3DS Max)
    2. Fotografia i obróbka zdjęć cyfrowych (Photoshop)
    3. Animacja komputerowa i film animowany
    4. Obróbka plików filmowych i dźwięków
    5. Tworzenie gier komputerowych

    Kursy specjalnosciowe - opis :

    Multimedia
    Celem kursu jest wprowadzenie studentów w zagadnienia z dziedziny multimediów: filmu dźwięku i obrazu. Kurs stanowi rozszerzenie tematyki omawianej w ramach przedmiotu "Grafika komputerowa".

    Matematyka w grafice komputerowej

    Celem kursu jest zapoznanie studentów z podstawowymi problemami i metodami cyfrowego przetwarzania obrazów. Zajęcia obejmują wykład i implementacje  wybranych algorytmów dyskretyzacji obrazów analogowych oraz przetwarzania, poprawy jakości i kompresji obrazów cyfrowych.

    Programowanie grafiki i dźwięku (OpenGL, DirectX)

    Celem przedmiotu jest opanowanie przez studentów podstawy programowania grafiki 2 i 3 wymiarowej w tym: definiowanie sceny, obiektów, wykonywanie przekształceń graficznych w reprezentacji macierzowej. Studenci poznają również elementy zaawansowanych metod i technik grafiki jak: definiowanie efektów związanych z oświetleniem sceny i własnościami materiałów, mieszanie kolorów i efekt przeźroczystości z wykorzystaniem kanału alfa czy teksturowanie.

    Symulacje komputerowe

    Celem kursu jest wprowadzenie studentów w problematykę modelowania i symulacji komputerowych głównie zjawisk fizycznych związanych z ruchem i animacją. Laboratorium obejmuje praktyczną implementację poznanych technik w wybranym środowisku programistycznym.


    Wykłady specjalnościowe - opis:

    Modelowanie 3D (3DS Max)

    Praktyczne wykorzystanie narzędzi do tworzenia grafiki 3D i animacji komputerowej w oparciu o jeden z najpopularniejszych programów tej kategorii – 3DSMax

    Fotografia i obróbka zdjęć cyfrowych (Photoshop)
    Kurs wprowadza studentów w świat fotografii cyfrowej, komputerowej obróbki obrazów rastrowych oraz fotomontażu cyfrowego. Kurs prowadzony w oparciu o program Photoshop.

    Animacja komputerowa i film animowany

     W ramach przedmiotu studenci poznają rozwój technik animacyjnych. Główny nacisk położony jest na wykorzystanie technik informatycznych w procesie animacji. W ramach laboratorium studenci samodzielnie realizują krótki film animowany, zapoznając się z wszystkimi etapami jego realizacji, począwszy od scenariusza literackiego, przez scenopis obrazkowy do praktycznej animacji, montażu i udźwiękowienia.
    Obróbka plików filmowych i dźwięków
    Celem kursu jest zapoznanie studentów z techniczną stroną rejestracji i komputerowego montażu filmu i dźwięku. W oparciu o dostępne oprogramowanie studenci będą wykonywać takie efekty jak: zmiana kolejności ujęć, dodawanie efektów specjalnych, tworzenie i animacja napisów w filmie, dokładanie dźwięku itp.

    Tworzenie gier komputerowych

    Celem kursu Tworzenie Gier Komputerowych jest zapoznanie studentów z przebiegiem procesu tworzenia gier komputerowych, wykorzystanie w praktyce nabytych umiejętności programistycznych oraz pokazanie gotowych narzędzi do tworzenia gier komputerowych.

    Plan studiów:
         
    Język angielski   
    Algebra z geometrią   
    BHP i ergonomia pracy   
    Matematyka dyskretna   
    Narzędzia informatyki   
    WF 1   
    Wstęp do informatyki   
    Wstęp do programowania   
    Algorytmy i struktury danych   
    Programowanie 1   
    Przedmiot humanistyczno-społeczny 1
    Rachunek różniczkowy i całkowy
    Systemy operacyjne I   
    WF 2   
    Kurs specjalnościowy 1   
    Podstawy inżynierii oprogramowania   
    Programowanie 2   
    Projektowanie baz danych I   
    Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka   
    Sieci komputerowe   
    Systemy informacyjne w zarządzaniu   
    Teoretyczne podstawy informatyki   
    Automaty i translacje   
    Badania operacyjne   
    Bezpieczeństwo systemów komputerowych   
    Grafika komputerowa   
    Kurs specjalnościowy 2   
    Kurs specjalnościowy 3   
    Programowanie w sieci internet   
    Ekonometria   
    Kurs specjalnościowy 4   
    Metody numeryczne   
    Organizacja i architektura komputerowa   
    Pracownia specjalizacyjna   
    Seminarium licencjackie 1    
    Systemy wspomagania decyzji    
    Wykład specjalnościowy I   
    Etyka biznesu i technologii   
    Interakcja człowiek-komputer   
    Kurs specjalnościowy 5
    Pracownia specjalizacyjna   
    Praktyki zawodowe   
    Przedmiot humanistyczno-społeczny 2   
    Seminarium licencjackie 2   
    Wykład specjalnościowy II   
    Wykład specjalnościowy


Inne informacje związane z multimedia, grafika komputerowa

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |