Studia I stopnia na kierunku socjologia organizacji i zarządzania w
Małopolskiej Wyższej Szkole Zawodowej w Krakowie obejmują, zgodnie z obowiązującymi standardami programowymi dla studiów socjologicznych przedmioty kształcenia ogólnosocjologicznego, przedmioty zawierające specjalistyczną wiedzę z zakresu organizacji i zarządzania, ekonomii, marketingu, informatyki, public relations, psychologii społecznej stosowanej, komunikacji społecznej, a także różne formy praktyk w instytucjach administracji państwowej, firmach zajmujących się badaniem opinii społecznej oraz specjalistycznych firmach odpowiedzialnych za zarządzanie zasobami ludzkimi i procesy rekrutacyjne dla różnych klientów z kraju i zagranicy.
Wybrane przedmioty z programu studiów:
- Systemy, struktury i procesy społeczne,
- Mikrosocjologia,
- Psychologia społeczna,
- Podstawy ekonomii,
- Podstawy marketingu,
- Socjologia pracy,
- Socjologia organizacji,
- Negocjacje w biznesie,
- Public relations,
- Podstawy prawa z elementami prawa pracy,
- Zarządzanie personelem,
- Przygotowanie i realizacja projektu badawczego,
- Język angielski
- II język obcy
Studia na kierunku
socjologia ze specjalnością socjologia organizacji i zarządzania w Małopolskiej Wyższej Szkole Zawodowej w Krakowie przygotowują przyszłego absolwenta do podjęcia pracy w różnego rodzaju instytucjach życia publicznego, organizacjach pozarządowych, samorządzie terytorialnym oraz firmach specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi - HR
(Human resources) i rekrutacji nowych pracowników dla klientów zewnętrznych. Absolwent zatrudniony w takich firmach będzie odpowiedzialny za współpracę z agencjami doradztwa personalnego, analizę i selekcję aplikacji, budowanie i zarządzanie bazami danych kandydatów, wybór narzędzi selekcyjnych dla konkretnych firm, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych (w języku polskim i angielskim) z kandydatami. Ponad to absolwent socjologii organizacji i zarządzania znajdzie zatrudnienie w agencjach
Public Relations, w administracji biurowej, w firmach doradztwa personalnego, ośrodkach badania opinii społecznej, a także w mediach oraz instytucjach związanych z funkcjonowaniem Unii Europejskiej.
Absolwent przygotowany jest do prowadzenia podstawowych badań społecznych, ekspertyz dla firm consultingowych oraz marketingowych.
Absolwenci kierunku mogą również kontynuować naukę na studiach II stopnia (magisterskich).