Szczegóły Studia I Stopnia - Reklama i Grafika Komputerowa - Zaoczne - Białystok - Podlaskie
-
Cele
Specjalność reklama i grafika komputerowa oferowana przez naszą Uczelnię przeznaczona jest dla osób, które chcą pracować w agencjach reklamowych, przy tworzeniu reklam, serwisów WWW, składaniu tekstów jak też przygotowywaniu prezentacji multimedialnych. Osoby zainteresowane nie muszą posiadać wcześniejszego wykształcenia w tym kierunku. Zajęcia przygotują praktycznie studentów do wykorzystania najnowszego oprogramowania graficznego w pracach nad środkami promocji, serwisami internetowymi, prezentacjami multimedialnymi, projektami technicznymi, znakami graficznymi i innych. Do dyspozycji studentów będzie nowoczesne laboratorium wyposażone w profesjonalny sprzęt fotograficzny, skanery, kolorowe drukarki, komputery z zainstalowanym oprogramowaniem.
-
Profil słuchacza / wymogi
Komplet dokumentów wymaganych od kandydata na studenta WSFiZ: * wypełniony i wydrukowany kwestionariusz * świadectwo dojrzałości/odpis dyplomu * 3 zdjęcia formatu dowodowego bez nakrycia głowy na jasnym tle oraz w formie elektronicznej na dyskietce * ksero dowodu osobistego: 1,2,3, i 6 strona – stary dowód, 1,2 strona –nowy dowód * ksero książeczki wojskowej ( 2,3,6 i 15 strona) * kserokopia dowodu wpłaty wpisowego/opłaty rejestracyjnej
-
Tutuł uzyskany
Licencjat
-
Szczegółowe informacje
Reklama i Grafika Komputerowa
Możliwości jakie daje ukończenie kierunku Informatyka i ekonometria wyrażają sie w następujących umiejętnościach nabytych przez absolwenta w trakcie studiowania:
* dysponuje on podstawową wiedzą merytoryczną z zakresu szeroko rozumianej ekonomii, zarządzania i finansów;
* zna metody i narzędzia matematyczne, statystyczne i ekonometryczne niezbędne do analizy zjawisk gospodarczych;
* umie podejmować racjonalne decyzje ekonomicze we wszelkiego rodzaju podmiotach i organizacjach gospodarczych;
* posiada wiedzę z zakresu informatyki ekonomicznej – w szczególności dotyczącą projektowania, programowania i wdrażania systemów informatycznych, w tym również sieciowych.
Absolwent jest przygotowany do pracy we wszystkich podmiotach gospodarczych i instytucjach, w których wymagane jest stosowanie narzędzi matematycznych, statystycznych, ekonometrycznych i informatycznych. Posiada praktyczne umiejetności pozwalajace na pracę w działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw w tym także w agencjach i studiach reklamowych.
Wybrane przedmioty
* Bezpieczeństwo systemów informatycznych
* Edytory graficzne
* Laboratorium medialne – grafika medialna
* Projektowanie aplikacji internetowych
* Reklama i sponsoring
* Sztuka i komunikacja wizualna
* bazy danych,
* projektowanie aplikacji w MS Office,
* systemy finansowo-księgowe,
* informatyczne systemy zarządzania.
Przedmioty specjalnościowe:
* Systemy finansowo-księgowe
* Systemy inteligentne w finansach
* Projektowanie stron WWW