Studia I Stopnia - Psychologia biznesu - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSH-Wyższa Szkoła Handlowa w Krakowie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Studia I Stopnia - Psychologia biznesu - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Dyplomowanie w psychologii biznesu ukierunkowane jest na psychologiczne aspekty działalności menedżerskiej. Program studiów modeluje wykształcenie niezbędne w biznesie przy: rozwiązywaniu konfliktów, negocjacjach, mediacjach i zarządzaniu kapitałem ludzkim, doborze i ocenie personelu, szkoleniach menedżerskich, doradztwie w zakresie kariery zawodowej i przedsiębiorczości, zapobieganiu stresowi i wypaleniu zawodowemu, psychologii pracy i współdziałaniu człowieka z komputerem. Dyplomowanie koncentruje się ponadto na kształceniu umiejętności potrzebnych do skutecznej promocji firmy: marketingu, kampaniach reklamowych, psychologii i socjologii reklamy, kształtowaniu wizerunku firmy i społecznej komunikacji. W dyplomowaniu tym kształcenie zorientowane jest na: * psychologii komunikacji społecznej * zarządzaniu kadrami * psychologii zarządzania * psychologii reklamy
  • Profil słuchacza / wymogi
    Dokumenty wymagane w procesie kwalifikacji: * oryginał lub odpis świadectwa dojrzałości (nowa matura), * oryginał lub odpis świadectwa dojrzałości z wynikami klasyfikacji końcowej (stara matura), * ankieta-podanie (druk do pobrania ze strony internetowej lub w rektoracie uczelni), * ankieta kandydata (druk do pobrania ze strony internetowej lub w rektoracie uczelni), * fotokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, * 4 fotografie (wymiar 35x45 mm - lewy profil z odsłoniętym uchem), * orzeczenie lekarskie (druk do pobrania ze strony internetowej lub w rektoracie uczelni). O podjęciu czynności kwalifikacyjnych decyduje kolejność składania dokumentacji, aż do wyczerpania limitu miejsc ustalanego w każdym roku akademickim przez Kanclerza Uczelni.
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje

    Kierunek: Zarządzanie

    Specjalność: Psychologia biznesu


    Opcje kariery absolwenta:

    Absolwenci przygotowani są do pełnienia funkcji: konsultantów, psychologów pracy, specjalistów marketingu, reklamy i zarządzania kadrami.    

    O. PRZEDMIOTY WYKSZTAŁCENIA OGÓLNEGO

    O1. Przedmioty do wyboru


       1. Podstawy filozofii
       2. Podstawy psychologii
       3. Podstawy socjologii
       4. Europa a Polska w XX wieku
       5. Protokół dyplomatyczny
       6. Psychologia komunikacji społecznej
       7. Ochrona własności intelektualnej
       8. Metodyka prac promocyjnych

    O2. Technologia informatyczna

    O3. Język angielski w standardach LCCI


       1. Preliminary level - Pl
       2. Level one - L1
       3. Level two - L2
       4. Level three - L3

    O4. Wychowanie fizyczne - do wyboru

       1. Tenis
       2. Kulturystyka


    A. PRZEDMIOTY PODSTAWOWE

    A1. Podstawy zarządzania
    A2. Nauka o organizacji
    A3. Mikroekonomia
    A4. Finanse
    A5. Prawo
    A6. Metody ilościowe w zarządzaniu
    A7. Statystyka opisowa
    A8. Geografia polityczna i ekonomiczna
    A9. Ekonometria
    A10. Interpretacja prawnicza
    A11. Unia Europejska - geneza i problemy
    A12. Organizacje międzynarodowe
    A13. Demografia
    A14. Międzynarodowe stosunki gospodarcze
    A15. Logika prawnicza

    B. PRZEDMIOTY KIERUNKOWE

    B1. Zachowania organizacyjne
    B2. Zarządzanie projektami
    B3. Zarządzanie zasobami ludzkimi
    B4. Zarządzanie jakością
    B5. Informatyka w zarządzaniu
    B6. Marketing
    B7. Badania marketingowe
    B8. Rachunkowość finansowa
    B9. Fiananse przedsiębiorstw
    B10. Procesy informacyjne w zarządzaniu
    B11. Bezpieczeństwo publiczne
    B12. Dowodzenie
    B13. Operacje i techniki operacyjne
    B14. Międzynarodowe strategie marketingowe
    B15. Marketing w handlu międzynarodowym
    B16. Polityka gospodarcza
    B17. Decyzje menedżerskie

    S. PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE - WYBIERALNE

    S1. Uwarunkowania światowej wymiany handlowej
    S2. Badania operacyjne
    S3. Nowoczesne metody zarządzania
    S4. Integracja europejska
    S5. Podstawy negocjacji
    S6. Symulacje i prognozowanie
    S7. Techniki sprzedaży
    S8. Przeds. turyst. w międzynarodowym ruchu turystycznym
    S9. Zarządzanie produkcją
    S10. Zarządzanie logistyczne
    S11. Psychologia zarządzania
    S12. Psychologia międzykulturowa
    S13. Negocjacje międzynarodowe
    S14. Prawo międzynarodowe
    S15. Gospodarki i rynki państw Europy Wschodniej
    S16. Prawo podatkowe w działalności gospodarczej
    S17. Logika międzynarodowa
    S18. Etyka biznesu
    S19. Analiza i rewizja sprawozdań finansowych
    S20. Komunikowanie międzynarodowe i polityczne
    S21. Kontrola podatkowa i skarbowa w działalności gospodarczej
    S22. Negocjacje międzynarodowe
    S23. Praktyczne aspekty wykorzystania funduszy strukturalnych
    S24. Stany Zjednoczone - polityka, gospodarka, społeczeństwo
    S25. Małe i średnie firmy w Unii Europejskiej
    S26. Międzynarodowe badania marketingowe
    S27. Wartościowanie pracy
    S28. Procesy integracyjne we współczesnym świecie

    PRACA DYPLOMOWA

    Seminarium dyplomowe z promotorem
    Seminarium dyplomowe

    STAŻE I PRAKTYKI

    Praktyka dyplomowa

Inne informacje związane z psychologia

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |