Szczegółowe informacje
Marketing w Przedsiębiorstwie
Perspektywy zawodowe
Absolwenci (licencjaci) GWSH specjalności Marketing w Przedsiębiorstwie przygotowani są merytorycznie i praktycznie do pełnienia funkcji operacyjnych i kierowniczych w pionach marketingowych przedsiębiorstw różnych branż - produkcyjnych, handlowych, usługowych, instytucjach administracji publicznej i samorządowej oraz w organizacjach niebiznesowych (non-profit) i agencjach badań rynku lub reklamy. Absolwenci tej specjalności posiadają specjalistyczne przygotowanie do pracy na stanowiskach funkcjonalnych analityków, planistów i menedżerów, np. kierownik działu marketingu, menedżer produktu i marki, specjalista ds. promocji i reklamy, specjalista ds. sprzedaży, specjalista ds. analiz marketingowych. Kwalifikacje zawodowe absolwentów pozwalają również na podjęcie samodzielnej działalności gospodarczej.
Przedmioty kształcenia ogólnego, podstawowe i kierunkowe - wspólne dla wszystkich specjalności na kierunku Zarządzanie (studia I stopnia, stacjonarne)
* Ekonomia (mikro)
* Matematyka
* Historia gospodarcza świata i Polski
* Wstęp do prawoznawstwa
* Etyka w biznesie
* Podstawy finansów
* Podstawy zarządzania
* Statystyka (opisowa)
* Technologie informacyjne
* Marketing
* Podstawy rachunkowości
* Nauki o organizacji
* Finanse przedsiębiorstwa
* Badania marketingowe
* Informatyka w zarządzaniu
* Zarządzanie zasobami ludzkimi
* Zachowania organizacyjne
* Rachunkowość finansowa
* Zarządzanie jakością
* Ochrona własności intelektualnej
* Zarządzanie projektami
* Język obcy (j.angielski, j.francuski lub j.niemiecki)
* II język obcy - fakultet (j.angielski, j.francuski, j.niemiecki, j.hiszpański, j.rosyjski lub j.włoski)
* Wychowanie fizyczne
* Zajęcia rekreacyjno-sportowe (fakultet)
* Praktyka zawodowa
Przedmioty specjalnościowe i specjalizacyjne - wykładane w ramach specjalności Marketing w Przedsiębiorstwie (studia I stopnia, stacjonarne)
* Marketing organizacji non-profit
* Marketing przemysłowy
* Marketing terytorialny
* Badania jakościowe
* Metody i techniki reklamy
* Zarządzanie produktem i marką
* Marketing relacji
* Marketing międzynarodowy i globalny
* Negocjacje w biznesie
* Wprowadzenie na rynek pracy
* Przedmioty specjalnościowe do wyboru
* Język obcy specjalizacyjny (j.angielski, j.francuski lub j.niemiecki)
* II język obcy specjalizacyjny - fakultet (j.angielski, j.francuski, j.niemiecki, j.hiszpański, j.rosyjski lub j.włoski)
* Proseminarium
* Seminarium dyplomowe