Studia I stopnia licencjackie i FEDE
Kierunek: Zarządznie; Specjalizacja: Marketing Międzynarodowy
Specjalizacja Marketing międzynarodowy
Marketing międzynarodowy - ukończenie tej specjalizacji umożliwia podjęcie pracy w firmach krajowych i zagranicznych w charakterze m.in. specjalistów ds. promocji, public relations itp. Program nauczania uwzględnia standardy FEDE w dziedzinie kultury i obywatelstwa europejskiego (A), języka nowożytnego (B) i zawodowej (C+D) a także spełnia wymogi ECDL w zakresie nauczania informatyki.
MODEL KSZTAŁCENIA
Programy nauczania na kierunku zarządzanie opracowane zostały w ten sposób, aby mury Uczelni opuszczali poszukiwani na rynku pracy specjaliści z biegłą znajomością języków obcych, umiejętnością praktycznego zastosowania w życiu zawodowym komputera i internetu oraz dobrą znajomością warsztatu pracy i realiów Unii Europejskiej. Oprócz standardów nauczania MENiS programy nauczania na kierunku politologia uwzględniają wymogi FEDE (www.fede.pl) w dziedzinie kultury i obywatelstwa europejskiego (A), języka nowożytnego (B), informatyki (C), technik zawodowych (D).
Model kształcenia oparty jest więc na czterech modułach: zawodowym, językowym, informatycznym i europejskim.
Moduł europejski, czyli kultura i obywatelstwo europejskie (A) - to przygotowanie absolwenta do pracy w warunkach zjednoczonej Europy. Rozbudowany blok zajęć z kultury i obywatelstwa europejskiego umożliwia studentowi poznanie historii, geografii i zasad funkcjonowania Unii Europejskiej.
Moduł językowy (B) - to nauka języka obcego z uwzględnieniem słownictwa specjalistycznego i branżowego. Obowiązkowym językiem wykładowym w Uczelni jest język angielski. Dodatkowo studenci mogą wybrać naukę języka niemieckiego, francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego lub rosyjskiego.
Moduł informatyczny (C) - to wyrobienie praktycznej umiejętności obsługi podstawowych systemów informatycznych, które mogą być wykorzystane przez studenta w przyszłej pracy zawodowej. Programy kształcenia informatyki spełniają wymogi tzw. Europejskiego Komputerowego Prawa Jazdy (ECDL).
Moduł zawodowy (D) - dotyczy wybranej na kierunku specjalności i obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie do zawodu. Treści programowe obejmują znajomość realiów zawodowych w Polsce i Unii Europejskiej.
Program Specjalizacji Marketing Międzynarodowy
Przedmiot Forma zaliczenia
Filozofia Z
Historia gospodarcza = Tworzenie wspólnej Europy Z
Języki obce Z+E
Wychowanie fizyczne Z
Mikroekonomia E
Makroekonomia E
Matematyka E
Statystyka E
Podstawy ekonometrii E
Podstawy informatyki Z
Podstawy zarządzania E
Podstawy marketingu E
Finanse E
Prawo E
Instytucje europejskie i prawo wspólnotowe Z
Perspektywy rozwoju integracji europejskiej Z
Zachowania organizacyjne E
Zarządzanie strategiczne E
Badania rynkowe i marketingowe E
Zarządzanie i planowanie marketingowe E
Podstawy rachunkowości E
Zarządzanie produkcją E
Zarządzanie kadrami E
Zarządzanie logistyką E
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw E
Marketing w handlu i usługach E
Negocjacje Z
Zarządzanie środowiskiem Z
Biznes plan Z
Autoprezentacja i komunikacja interpersonalna Z
Euromarketing i globalizacja rynku Z
Informatyka stosowana Z
Seminarium licencjackie E
Informatyka w specjalności Z
Języki obce w specjalności Z
Finanse w marketingu Z
Promocja E
Zarzadzanie produktem E
Zachowanie konsumenta Z
Marketing międzynarodowy Z
Marketing przemysłowy Z
Marketing bankowy Z
Estetyka w reklamie Z
Strategie marketingowe Z
Psychologia reklamy Z
Wyjaśnienie oznaczeń
E - egzamin pisemny
Z - zaliczenie
Warunkiem dopuszczenia do egzaminu jest uzyskanie pozytywnej oceny z zaliczenia