Logistyka i marketing
Program specjalności obejmuje takie przedmioty specjalizacyjne, jak:
- logistyczna obsługa klienta
- zarządzanie łańcuchem dostaw
- procesy informacyjno-decyzyjne
- marketing przemysłowy
- zarządzanie logistyczno-marketingowe
- zarządzanie projektami i komputerowe wspomaganie decyzji
Perspektywy zawodowe
Studia na specjalności kształcą studentów z zakresu szeroko rozumianej problematyki zarządzania logistyczno-marketingowego. Problematyka ta staje się szczególnie istotna w obliczu dynamicznie rozwijającej się konkurencji podmiotów rynkowych. W ramach tej specjalności absolwenci zdobędą wiedzę z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, logistycznej obsługi klienta, procesów kształtowania funkcji transportowo-magazynowych i zarządzania zapasami w przedsiębiorstwie. Istotnym elementem studiów w ramach tej specjalności jest poznanie infrastruktury informacyjno-decyzyjnej, w tym, związanej z komputerowym wspomaganiem decyzji dotyczących kształtowania się procesów logistyczno-marketingowych
Absolwenci specjalności będą merytorycznie przygotowani do podjęcia pracy w charakterze:
- menedżerów, prezesów i dyrektorów odpowiedzialnych za sferę kształtowania się procesów logistyczno-marketingowych w firmie,
- pracowników logistycznych centrów dystrybucji,
- kierowników średniego szczebla zarządzania odpowiedzialnych za gospodarkę transpotrowo-magazynową w firmie,
- członków zarządu i rad nadzorczych przedsiębiorstw,
- menedżerów zarządzających łańcuchem dostaw,
- samodzielnych przedsiębiorców prowadzących własną działalność gospodarczą,
- doradców z dziedziny zarządzania logistyczno-marketingowego w firmach konsultingowych