Cele
Celem specjalności jest przekazanie najnowszej wiedzy z zakresu marketingu przedsiębiorstw, instytucji finansowych i publicznych funkcjonujących na rynkach Unii Europejskiej. W czasie zajęć studenci nabywają wiedzę z zakresu tworzenia i wdrażania skutecznych strategii umożliwiających osiąganie sukcesów rynkowych w warunkach globalnej konkurencji. Tym celom służą zajęcia z marketingu produktów, usług bankowych i ubezpieczeniowych, zarządzania sprzedażą, negocjacji handlowych, zachowań konsumenckich, promocji, reklamy i public relations, zarządzania usługami turystycznymi. Student poznaje najnowsze sposoby prowadzenia walki konkurencyjnej i wykorzystywania w niej narzędzi euromarketingu. Studia przeznaczone są dla osób pragnących zająć kierownicze i odpowiedzialne, samodzielne stanowiska w przedsiębiorstwach, bankach, firmach ubezpieczeniowych, organach administracji samorządowej i państwowej. Przygotowują one także do prowadzenia małych i średnich firm na rynku globalnym, a szczególnie na Europejskim Obszarze Gospodarczym. Studia adresowane są do wszystkich, którzy interesują się problematyką rynku europejskiego.