Studia I Stopnia - Badania Społeczne i Rynkowe

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSZiA-Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia - Badania Społeczne i Rynkowe - W ciągu tygodnia - Opole - Opolskie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia I stopnia (licencjackie 3-letnie) * oryginału świadectwa dojrzałości * podanie o przyjęcie (do pobrania w dziekanacie lub ze strony internetowej) * 4 fotografii kolorowych (studia zaoczne), 5 fotografii kolorowych (studia dzienne) * ksero z dowodu osobistego i książeczki wojskowej (s. 2,3,6,7) * dowodu wpłaty wpisowego * orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Badania społeczne i rynkowe

    Program specjalizacji Badania społeczne i rynkowe obejmuje m.in. takie przedmioty specjalizacyjne, jak:
    • Psychologia zachowań społecznych, kulturowych i ekonomicznych
    • Diagnozowanie społeczne
    • Badania społeczne i marketingowe jako sektor usług - organizacja badań
    • Ilościowe badania marketingowe
    • Jakościowe badania marketingowe
    • Etyczne i prawne aspekty badań
    • Media a społeczeństwo i rynek
    • Informatyka i praca na pakietach statystycznych
    • Perspektywy zawodowe
    Absolwenci tej specjalizacji będą wyposażeni w kompetencje pozwalające im na podejmowanie inicjatyw o charakterze badań dotyczących problemów występujących w współczesnym społeczeństwie i gospodarce rynkowej.
    Absolwenci tej specjalność dzięki zdobyciu szerokiej wiedzy teoretycznej jak i instrumentalo-technicznej charakterystycznej dla zawodów społecznych nastawionych na przetwarzanie informacji i wiedzy będą mogli podjąć zatrudnienie w:
    • Jednostkach administracji publicznej, samorządowej, jako osoby odpowiedzialne za rozwiązywanie problemów społecznych, gospodarczych i politycznych poprzez przeprowadzanie badań społecznych i rynkowych oraz administrowanie tymi danymi
    • Firmach badań marketingowych; badania rynku ubezpieczeniowego, funduszy emerytalnych, telekomunikacyjnego, produktów spożywczych itp.
    • Instytucjach badania opinii społecznej
    • Instytucjach państwowych i samorządowych,
    • Agendach rządowych i samorządowych oraz organizacjach społecznych kreujących strategie rozwoju regionów
    • Firmach, jako osoby odpowiedzialne za strategie marketingowe i badanie rynku
    • działach marketingu banków, gdzie będą mogli wykorzystać swa wiedzę w analizie rynku, w programach rozwoju nowych produktów czy organizowania kampanii reklamowych

Inne informacje związane z socjologia

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |