Studai I Stopnia - Zarządzanie w Turystyce

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSZiA-Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studai I Stopnia - Zarządzanie w Turystyce - W ciągu tygodnia - Opole - Opolskie

  • Cele
    Celem kształcenia na tej specjalności jest przygotowanie absolwentów wyposażonych w najnowszą wiedzę i sprawdzone w praktyce umiejętności z zakresu zarządzania i marketingu, w tym zarządzania szeroko pojętym kapitałem materialnym, finansowym i niematerialnym podmiotów gospodarczych zorientowanych na klienta docelowego, świadczących dlań usługi profesjonalne, takie jak: * specjalistyczne usługi turystyczne * Usługi zarządzania finansami, np. inwestycyjne na rynku papierów wartościowych (maklerskie) itp. * usługi edukacyjne, konsultingowe, marketingowe, zarządcze ochrony i odnowy zdrowia, usługi kulturalne itp. * usługi komunikacji rynkowej i społecznej (mediów komunikacyjnych)
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia I stopnia (licencjackie 3-letnie) * oryginału świadectwa dojrzałości * podanie o przyjęcie (do pobrania w dziekanacie lub ze strony internetowej) * 4 fotografii kolorowych (studia zaoczne), 5 fotografii kolorowych (studia dzienne) * ksero z dowodu osobistego i książeczki wojskowej (s. 2,3,6,7) * dowodu wpłaty wpisowego * orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Studia I Stopnia (licencjakcie, 3 letnie)

    Zarządzanie w Turystyce



    W gospodarce narodowej, jak i w całej Unii Europejskiej, postępuje serwicyzacja. Sektory usługowe w gospodarce, ale też i w działalności publicznej, należą do najsilniej generujących nowe miejsca pracy (w tym na zasadzie samozatrudnienia, self-employment), w ich sferze występują potencjalnie, najlepsze warunki dla indywidualnej i zespołowej przedsiębiorczości. W samym sektorze usług coraz większe znaczenie mają podsektory tzw. usług "czystych" z komplementarnym tylko dodatkiem dóbr materialnych oraz usługi profesjonalne.

    Usługi profesjonalne to takie, które wymagają do ich kreowania, wytwarzania i świadczenia specjalistycznego, wykształcenia wyższego i doświadczenia usługodawców (a więc ich profesjonalizmu),
    a z drugiej strony zaufania nabywców tych usług, etyki zachowań uczestników procesu usługowego.

    Należą do nich na przykład usługi finansowe, usługi edukacyjne i konsultingowe, prawne, usługi ochrony i odnowy zdrowia, usługi kulturalne, usługi komunikacji społecznej i rynkowej, wyspecjalizowane usługi biznesu turystycznego Usługi te, w przeciwieństwie do wielu usług konsumpcyjnych (tzw. bytowych) czy prostych usług produkcyjnych, wymagają, na potrzeby ich organizacji i zarządzania, specjalistycznej wiedzy z zakresu zarządzania, marketingu i finansów, poznania i aplikacji bardziej złożonych, niekiedy wyrafinowanych koncepcji marketingu, zarządzania personelem o specjalnych kwalifikacjach, kierowania podmiotami gospodarczymi (w tym non-profit) świadczącymi te usługi itp.

    Program specjalności zarządzanie w usługach profesjonalnych obejmuje takie przedmioty, jak:

        * zarządzanie usługami
        * marketing w handlu i usługach
        * zarządzanie usługami w turystyce
        * zarządzanie usługami w mediach
        * zarządzanie instytucjami non-profit
        * zarządzanie płynnością finansową
        * instrumenty rynku kapitałowego
        * współpraca przedsiębiorstwa z bankiem


    Perspektywy zawodowe

    Absolwenci tej specjalności znajdą pracę w:


        * w biurach maklerskich, towarzystwach funduszy inwestycyjnych, bankach,
        * w charakterze menedżerów strategicznych oraz doradców menedżerów w firmach
        * analityków ds. handlu i usług w przedsiębiorstwie
        * w działach finansowych firm, zajmując się zarządzaniem finansami;
        * w charakterze doradców finansowych, których zadaniem jest wyszukiwanie najkorzystniejszych możliwości kredytowych oraz znajdowanie jak najlepszych warunków lokat wolnych środków finansowych. biurach obrotu nieruchomościami, zajmując się pośrednictwem i sprzedażą nieruchomości;
        * jako samodzielni przedsiębiorcy organizujący usługi turystyczne, oraz inne usługi specjalistyczne, itp.
        * w firmach z otoczenia medialnego.

Inne informacje związane z zarządzanie turystyką

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |