Strategia Budowania i Zarzązania Marką Firmy - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Strategia Budowania i Zarzązania Marką Firmy - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Szybkie tempo życia i szum informacyjny zmusza klientów do wyboru najważniejszych treści. Przyzwyczajenie i świadomość marki jest często podstawą decyzji zakupowych.
    Umiejętność tworzenia zintegrowanej komunikacji marki jest niezbędnym elementem w kierowaniu małą i średnią firmą.
    Wiedza dotycząca budowania i zarządzania marką jest kluczem do rynkowego sukcesu firmy i jej rozwoju.
     
    Praktyczne korzyści uczestników z udziału w szkoleniu:
    • Umiejętność określenia poziomu świadomości własnej marki wśród grupy docelowej,
    • Badanie oczekiwań klientów w stosunku do oferowanego produktu, 
    • Wiedza dotycząca znaczenia elementów marketingu mix w podnoszeniu efektywności działania swojej firmy,
    • Dobór symboliki i elementów graficznych do tworzenia wizerunku własnej marki,
    • Umiejętność doboru narzędzi marketingowych w zależności od specyfiki marki,
    • Zbudowanie zintegrowanej strategii komunikacji marki.
    Trener jest praktykiem marketingu. Ma doświadczenie w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu świadomości marki zwłaszcza w sektorze małych i średnich firm.
    Praca w trakcie szkolenia opiera się o dyskusje, burze mózgów, ćwiczenia w parach i w grupach. Krótkie wykłady jedynie porządkują i wprowadzają nową wiedzę. Symulacja i analiza przypadku są podstawą doskonalenia umiejętności praktycznych uczestników. Dodatkowo spotkanie z praktykami i osobami z różnych  branży pozwala na wymianę doświadczeń i opinii.

    PROGRAM SZKOLENIA:
    1. Wprowadzanie w temat, definiowanie pojęć
    • Zmiany zachodzące w marketingu
    • Orientacja marketingowa w małej i średniej firmie
    • Marketing a sprzedaż
    • Znak firmowy, tożsamość i wizerunek firmy
    • Marka firmy i marki produktów
    • Narzędzia komunikacji marketingowej
    2. Dla kogo marka, czyli co powinniśmy wiedzieć o naszym odbiorcy?
    • Zaspokojenie potrzeb a zachwyt klienta
    • Grupa docelowa, kim jest nasz odbiorca
    • Lojalność klientów
    • Proces podejmowania decyzji zakupowych
    • Rozum i emocje w odbiorze marki
    • Reakcje klienta na zabiegi marketingowe
    • Satysfakcja i dysonans pozakupowy

    3. Czym jest marka, czyli co sprzedajemy, a co kupuje klient?
    • Architektura marki, czyli dopasowanie firmy i oferty rynkowej
    • Budowanie spójnego wizerunku marki w oparciu o elementy marketingu mix
    • Poziomy produktu, produkt materialny i niematerialny
    • Cechy produktu, a wartości i korzyści dla klienta
    • Osobowość i skojarzenia w odbiorze marki
    • Obietnica marki – wytrwałość w jej dotrzymywaniu
    • Poziomy znaczenia marki
    • Nazwy i loga, czyli symbolika marki
    4. Komunikacja marki, czyli jak budować markę firmy i produktów
    • Diagnozowanie marki, ocena stanu obecnego
    • Definiowanie pożądanego odbioru
    • System budowy świadomości marki (branding)
    • Zastosowanie marki w prezentacji i oznakowaniu firmy
    • Księga identyfikacji wizualnej – formalny zapis symboli i nośników
    • Opakowania, stylistyka i wzornictwo produktów
    • Narzędzia marketingu w budowaniu marki – zintegrowana komunikacja marki
    • Działania reklamowe i promocyjne, Public Relations
    • Nowoczesne instrumenty komunikacji z klientem przydatne w małej i średniej firmie
    • Pracownicy w procesie budowania marki

Inne informacje związane z zarządzanie firmą

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |