Szczegółowe informacje
W pogoni za Klientami - Sposób na Alcybiadesa czyli JAK SKUTECZNIE PRZECIWDZIAŁAĆ OBIEKCJOM?
Codzienna praca z klientami to nieustanna pogoń za realizacją ich potrzeb i oczekiwań, zrozumieniem pragnień oraz obiekcji. Sprzedaż to również gonitwa za realizacją planów i założonych celów.
Dlatego pragnę przedstawić Państwu propozycję warsztatu w cyklu W POGONI ZA KLIENTAMI pt . Sposób na Alcybiadesa czyli JAK SKUTECZNIE PRZECIWDZIAŁAĆ OBIEKCJOM.
Inspiracją, z jakiej wypłynął cykl szkoleń sprzedażowych jest film "W Pogoni Za Szczęściem". Film przedstawia prawdziwą historię borykającego się z przeciwnościami losu Chrisa Gardnera. Chris bez środków do życia, mając tylko miłość syna, odwagę i niesamowity upór, postanawia wejść w trudny świat biznesu i pozyskując klientów telefonicznie staje się najważniejszą postacią w biznesie na Wall Street. To szkolenie ukierunkowaliśmy na bardzo ważny aspekt sprzedażowy, jakim jest OBIEKCJA, ale i nie tylko.
Nasze spotkanie z Państwa pracownikami ma charakter dynamicznego i praktycznego warsztatu, którego celem jest wypracowanie recepty jak SKUTECZNIE PRZECIWDZIAŁAĆ OBIEKCJOM szczególnie w rozmowie przez telefon. Jak budować odpowiedni kontakt psychologiczny z klientem, aby wpływać na jego decyzję? W jaki sposób radzić sobie z napotkanymi trudnościami, zasłonami dymnymi i ucieczką klienta? Z naszych obserwacji po przeprowadzonych szkoleniach wynika, że handlowcy, którzy korzystają z poznanych metod, stają się ekspertami w oczach klienta, pozyskują ich serca, osiągają najlepsze wyniki, zyskują wiele w oczach pracodawcy.
Warsztat ćwiczeń oraz metody, które proponujemy są wykorzystywane z powodzeniem przez handlowców i telemarketerów w wielu branżach min. bankowej, telekomunikacyjnej, windykacyjnej itd. Jestem przekonany, że to szkolenie rozpocznie nową jakość i skuteczność rozmów sprzedażowych Państwa pracowników.
PROGRAM
BLOK - NASTAWIENIE - aby nam się chciało, tak jak nam się nie chce?
Gra sprzedażowa z prowokacją - Fundacja - Jak działa moje nastawienie? Diagnoza osobowości handlowych wg McGregora.
Po co mi entuzjazm w trakcie rozmowy? Jak sterować emocjami? Teoria koła wpływu
Po co WARTO? Kiedy realizujesz cel sprzedażowy na 110%? Jaką obrać strategie?
Film, który zmusza do refleksji, - kto jest mordercą naszego działania?
BLOK - KOMUNIKACJA SPRZEDAŻOWA na początku było "słowo"
Jak mówić, aby wpłynąć na decyzję klienta? Podstawy perswazji i socjotechnik.
Symetria, która tworzy sympatię, zaufanie i buduje respekt klienta do nas.
Jak słuchać, aby zrozumieć jego oczekiwania, potrzeby i ukryte pragnienia?
Dlaczego nam tak trudno się porozumieć, kiedy chcemy zrobić interes?
Co to jest "Trójkąt Bermudzki w komunikacji sprzedażowej"?
Systemy reprezentacji to klucz do nadawania na jednej fali z klientem.
Jak rozmawiać z różnymi typami klientów? - Recepta na każdego
BLOK - SPOSÓB NA ALCYBIADESA które techniki mi pomagają
Obiekcja - co to takiego, kiedy i dlaczego ona występuje?
Które obiekcje sprawiają nam największą trudność?
Zasady dezaktywacji autopilota klienta ? "NIE DZIĘKUJĘ"
Kiedy rozmawiać z klientami? Jak rozmawiać, kiedy klient nie ma czasu?
Oferta jest za droga? Co to znaczy drogo? Jak sprzedawać cenę?
Klient współpracuje z inną firmą. I co w tedy?
Konkurencja - czy ona zawsze jest lepsza? Jak rozmawiać o konkurencji?