Szkolenie wprowadza uczestników w świat profesjonalnego sprzedawcy.
Jako sprzedawce rozumiemy handlowca pracującego "za biurkiem",
ale i handlowca aktywnie pozyskującego klienta "w terenie". Na naszym szkoleniu nauczysz się jak być efektywnym, jak dostrzegać potrzeby klienta i jak mu pomóc.
Byś był partnerem w biznesie. Nauczy Cię tego człowiek, który odniósł sukces w sprzedaży.Szkolenie to poszerzone jest o teoretyczne
przedstawienie etapów w procesie sprzedaży: Prospecting; Telemarketing; E-marketing;Spotkanie i skuteczna prezentacja oferty Zastrzeżenia klienta; Zamknięcie sprzedaży.
Adresatami szkolenia są osoby indywidualne, chcące zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne w pracy sprzedawcy, handlowca, przedstawiciela handlowego. Szkolenie także kierujemy do przedsiębiorców, którzy swą sprzedaż opierają o dział sprzedaży i pracę sprzedawców (sklep, salon), przedstawicieli handlowych (pracujących w terenie), a którzy chcą dać swoim pracownikom
narzędzie jakim jest wiedza, którą będą po szkoleniu umieli wykorzystać przekładając na zwiększoną efektywność. Korzyścią z udziału w szkoleniu jest nabycie umiejętności i doświadczeń,które pozwolą Tobie pracować w zawodzie i być profesjonalistą. Poznasz techniki i narzędzia pracy skutecznego handlowca.
Poznasz techniki perswazyjne wspomagające efektywność i komunikację. Ze szkolenia wyjdziesz z pokładami energii i wiedzy do działania, warto.
Dodatkowo w cenie szkolenia:
* materiały szkoleniowe, długopis
* poczęstunek, napoje, ciastka, przerwy kawowe.
CERTYFIKACJA
* egzamin w formie ćwiczenia - odegranie scenki,
* egzamin oparty jest na doświadczeniu zdobytym na szkoleniu,
* Certyfikat otrzymasz po szkoleniu,
* wymóg punktacji na poziomie ok. 70%.
Korzyści wynikające z posiadania Akredytacji:szybciej zdobędziesz klienta, pracę, potwierdzasz poziom zdobytej wiedzy,zdobywasz prestiż w branży i w oczach
klienta/pracodawcy,łatwiej się promujesz,a także otrzymasz dodatkowy 20% rabat na inne nasze szkolenia.
Dajemy gwarancję odbycia szkolenia!!!
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień I
1. Pierwsze kroki w sprzedaży (teoria)
• Kim jestem dziś i kim chcę być jutro
• Obalamy mity sprzedaży
2. Sprzedaż (teoria)
• Kto, co i kiedy sprzedaje
• Co to jest sprzedaż
• Formy sprzedaży B2C i B2B
• Wpływ sprzedaży na rozwój firmy i własny awans
3. Wizerunek profesjonalisty (teoria)
• Zasady budowania wizerunku firmy
• Zasady budowania wizerunku profesjonalnego
sprzedawcy
4. Typologia (teoria, warsztaty)
• Typologia własna /mój typ sprzedaży
• Typologia klientów i jej rozpoznawanie
/warsztaty
• Rozpoznanie typu osobowości klienta i dopasowanie
/warsztaty
5. Komunikacja (teoria, warsztaty)
• werbalna i niewerbalna
• mowa ciała
6.Etapy w procesie sprzedaży (teoria)
• Prospecting /budowanie bazy klientów/
• Telemarketing /umawianie spotkań/
• E-marketing /e-mailing
• Spotkanie i skuteczna prezentacja oferty
/formy prezentacji
• Zastrzeżenia klienta
• Zamknięcie sprzedaży
Dzień II
1. Warsztat pracy specjalisty ds. sprzedaży
(warsztaty)
• Prospecting
• Telemarketing
• Konstruowanie oferty handlowej
• Obalanie zastrzeżeń klienta
2. Wystąpienia publiczne (teoria, warsztaty)
• Mowa ciała
• Przebieg wystąpienia
3. Spotkanie handlowe (warsztaty)
4. Negocjacje (warsztaty)
5. Zamknięcie (warsztaty)
Dzień III
1. Budowanie relacji z klientem. (teoria)
2. Sprzedaż po sprzedaży (teoria)
3. Sprzedaż poprzez referencje (teoria)
4. Techniki perswazyjne w sprzedaży (teoria,
warsztaty)
5. Podsumowanie i zakończenie, rozdanie
Zaświadczeń
6. Egzamin Certyfikacyjny w formie testu