Szczegółowe informacje
Specjalność Socjologia reklamy i komunikacji międzyludzkiej pozwala studentom zdobyć wiedzą dotyczącą specyfiki konstruowania, rozumienia i wykorzystywania w praktyce komunikatów reklamowych, tworzenia strategii promocyjnych, zasad kreowania właściwej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Ma ona na celu zapoznanie słuchaczy m.in. z wiedzą z obszaru komunikowania społecznego i medialnego, socjologii kultury i kultury popularnej, reklamy, psychologii, negocjacji, rozwiązywania konfliktów, komunikacji interpersonalnej, badań społecznych. Do przedmiotów poszerzających wiedzę studentów należą np.: "Psychologiczne aspekty reklamy i mass mediów", "Socjologia języka", "Wprowadzenie do kultury popularnej". Absolwenci tej specjalności będą mogli znaleźć zatrudnienie w instytucjach i agencjach administracji samorządowej i państwowej (działy dotyczące relacji z mediami, działy promocji miast i gmin), agencjach reklamowych i public relations, ośrodkach badania opinii publicznej, mediach.