Negocjacje to NIE gra, ponieważ rzeczywistość, w przeciwieństwie do gry, narzuca nieograniczoną liczbę wariantów taktycznych.Procesy negocjacyjne zachodzą wszędzie tam, gdzie podejmowane są decyzje, istnieje kontakt z klientem/kontrahentem.Skuteczność w negocjacjach gwarantują przede wszystkim umiejętności i predyspozycje oraz techniki i zasady.Naszym celem jest dostarczenie Państwu przede wszystkim wiedzy praktycznej oraz szczegółowej wiedzy teoretycznej jak skutecznie prowadzić negocjacje w biznesie.
Korzyści dla uczestników:
- Nabycie umiejętności skrócenia czasu przeprowadzanych procesów negocjacyjnych
- Poznanie zasad prowadzenia negocjacji
- Poznanie technik negocjacyjnych
- Poznanie zasad skutecznej komunikacji handlowej
- Nabycie umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej istotnych do prowadzenia negocjacji, w tym negocjacji cenowych
- Kształtowanie postrzegania siły własnej podczas negocjacji
- Nabycie umiejętności asertywnej komunikacji z klientem
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny - prowadzony będzie aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów teoretycznych, ćwiczeń praktycznych, testów, dyskusji oraz autoprezentacji, pracy z kamerą, case study.
Merytoryczne ramy programowe kursu opracowane zostały w zgodzie z najnowszymi standardami jakości kształcenia stosowanymi w Polsce i w zachodnich instytucjach edukacyjnych. Również metodyka pracy dydaktycznej odpowiada takim wymogom. Interaktywna forma prowadzenia zajęć pozwoli na aktywny udział słuchaczy w realizacji programu szkolenia. Szczególny nacisk położony będzie na warsztatowe formy nauczania. Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami z wykorzystaniem studiów przypadków, pracy zespołowej oraz rzeczywistych problemów podczas prowadzenia negocjacji.
Szkolenie polecamy:
Szkolenie przede wszystkim polecamy osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje na najwyższym poziomie.