Szczegóły Skuteczna Promocja Miarą Sukcesu - Szkolenie dla Firm - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie
-
Cele
Projekt Skuteczna promocja miarą sukcesu jest projektem szkoleniowym. Celem ogólnym projektu jest uporządkowanie oraz nabycie praktycznych umiejętności doboru i zarządzania narzędziami promocji, z wykorzystaniem strategii reklamowej oraz strategii PR w minimum 336 firmach sektora MŚP zlokalizowanych w najszybciej rozwijających się województwach: mazowieckim, śląskim, małopolskim, dolnośląskim i wielkopolskim. Celami szczegółowymi projektu są: wzrost kompetencji w zakresie przygotowywania kampanii promocyjnej (eliminacja błędów kampanii), doskonalenie umiejętności w zakresie PR (eliminacja błędów PR), rozwój kwalifikacji w zakresie współpracy z agencją reklamową (eliminacja błędów współpracy z agencją).
-
Praktyki
Regionalny Ośrodek Edukacji zaprasza na szkolenia Skuteczna promocja miarą sukcesu organizowane w województwach: śląskim, dolnośląskim, wielkopolskim, małopolskim i mazowieckim. Szkolenia kierowane są do pracowników zatrudnionych
w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach.
-
Profil słuchacza / wymogi
Projekt kierowany jest do sektora MŚP z terenu województw: dolnośląskiego, śląskiego, wielkopolskiego, małopolskiego i mazowieckiego. Uczestnikami szkoleń będą osoby odpowiedzialne za podejmowanie decyzji dotyczących strategii promocji, projektowanie kampanii, kontaktujący się z mediami, odpowiadający za wizerunek firmy. Będą to osoby odpowiedzialne za zarządzanie organizacją, zarządzające zespołem specjalistów i specjaliści. Planuje się przeszkolenie 420 osób, z czego 20 osób będzie zatrudnionych w mikroprzedsiębiorstwach, 280 osób w małych firmach, a 120 osób w średnich przedsiębiorstwach. Szkolenia mają charakter ogólny, uczestnicy będą mogli wykorzystać wiedzę zdobytą podczas kursów na innych polach aktywności zawodowej.
-
Szczegółowe informacje
Program
DZIEŃ I
I. Strategia marketingowa – podstawy
- Narzędzia marketingu
- Marketing mix
II. Strategia kampanii reklamowej (schemat najważniejszych elementów) – warsztaty
- Wstępny budżet
- Selekcja grupy docelowej
- Określanie celów kampanii
- Strategia i plan pracy kreatywnej
III. Zasady i konstruowanie przekazu – warsztaty kreatywne
- Treść
DZIEŃ II
III. Zasady i konstruowanie przekazu – warsztaty
- Forma
IV. Strategia Public Relations w praktyce – warsztaty
- Podstawowe narzędzia PR
- Kontakty z mediami
- Sponsoring
- Pozyskiwanie partnerów
- Imprezy i Eventy
V. Planowanie mediów – warsztaty
- Wybór mediów i form promocji
- Media niestandardowe
- Zasady planowania mediów
- Błędy planowania
VI. Zasady współpracy z agencjami
- Etapy współpracy
- Kryteria wyboru
VII. Najczęstsze błędy promocji