Czas trwania : 1-2 dni (do uzgodnienia z Klientem)
Język : polski lub angielski
Najważniejszym zasobem każdej firmy są pracownicy. Sukces organizacji zależy w dużym stopniu od dobrze zorganizowanego i efektywnie działającego zespołu. Proces pozyskiwania pracowników jest więc fundamentem skutecznego funkcjonowania firmy. Jednak wybranie odpowiedniej osoby na stanowisko pracy nie jest łatwe. Nasze szkolenie pomoże zrozumieć jak umiejętnie przeprowadzić proces rekrutacji i wyselekcjonować najlepszych kandydatów spośród grona osób zainteresowanych podjęciem pracy.
Korzyści dla uczestnika :
- Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób przygotować proces rekrutacji (opis stanowiska, profil kompetencji, profil wymagań)
- Poznają różne metody rekrutacji i nauczą się tworzyć dobre ogłoszenie rekrutacyjne
- Poznają różne metody selekcji kandydatów (w tym analiza aplikacji, rozmowa kwalifikacyjna, Assessment Centre)
Korzyści dla firmy :
- Firma zyska wykwalifikowaną kadrę zajmującą się pozyskaniem odpowiednich pracowników
- Zmniejszenie kosztów rekrutacji – firma nie będzie musiała korzystać z usług zewnętrznych firm doradztwa personalnego w procesie rekrutacji i selekcji
- Zmniejszenie kosztów wynikających z błędnej rekrutacji pracowników