Public Relations Administracji Publicznej - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Agencja Sedno

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Public Relations Administracji Publicznej - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Legnica - Dolnośląskie

  • Szczegółowe informacje
    Cel szkolenia
    Uczestnicy szkolenia zapoznają się z metodami kreowania pozytywnego wizerunku instytucji oraz najważniejszymi technikami public relations. Zdobędą umiejętności opracowywania strategii public relations oraz organizacji działań PR w instytucji.

    Uczestnicy
    Szkolenie adresowane jest do pracowników administracji publicznej odpowiedzialnych za utrzymywanie kontaktów z otoczeniem i chcących rozszerzyć swoja wiedzę oraz umiejętności z zakresu kształtowania reputacji instytucji publicznych.
    Program

    1. Czym zajmuje się public relations?

    a. Public relations jako tworzenie reputacji
    b. Etyka Public Relations
    c. Public relations jako dialog z otoczeniem

    2. Rola badań marketingowych w kształtowaniu PR instytucji

    a. Funkcje badań marketingowych
    b. Rodzaje badań marketinowych
    c. Metody badania opinii

    3. Identyfikacja wizualna instytucji

    a. Determinanty wizerunku
    b. Opracowanie materiałów promocyjnych - ulotki, informatory
    c. Dress code pracowników administracji publicznej

    4. Planowanie strategii PR

    a. Wybór celów działań PR
    b. Analiza potrzeb i możliwości partnerów zewnętrznych oraz wewnętrznych
    c. Przygotowanie budżetu
    d. Opracowanie programu i harmonogramu działań

    5. Komunikacja wewnętrzna jako narzędzie PR

    a. Proces komunikacji interpersonalnej
    b. Bariery w procesie komunikacji w instytucji
    c. Narzędzia komunikacji wewnętrznej

    6. Efektywna komunikacja z partnerami zewnętrznymi

    a. Identyfikacja najważniejszych partnerów instytucji, ich potrzeb i potencjału
    b. Techniki komunikowania się z partnerami zewnętrznymi
    c. Lobbying

    7. Organizacja imprez PR

    a. "Drzwi otwarte"
    b. Konferencje
    c. udział w imprezach targowych

    8. Kontakty z mediami

    a. Przygotowanie komunikatów informacyjnych do mediów
    b. Kontakty z dziennikarzami
    c. Przygotowanie do wywiadów
    d. Organizacja konferencji prasowej
    Metody
    Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów, uczestnicy mają okazję przygotować własne projekty działań PR.

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |