Ramowy program szkolenia:
- Jakimi obszarami może/powinien zajmować się PR
- Specyfika poszczególnych obszarów - cele, zasady i reguły, narzędzia.
- Komunikacja wewnętrzna
- Media relations
- Sponsoring
- Event
- Działalność społeczna
- Komunikacja kryzysowa
- Goverment relations
- e-PR
- Public Affairs & Lobbying
- Inwestor relations
- Kontakty z partnerami, B2B PR
- Planowanie w PR - na czym polega różnica pomiędzy strategia a taktyką
- Budowanie strategii działań komunikacyjnych
- Planowanie taktyczne - dobór narzędzi, harmonogramowanie, budżetowanie
- Mierzenie efektywności działań PR
Trener: Sebastian Łuczak
Informacje organizacyjne:
Miejsce: Warszawa
Godziny zajęć: 9-17
Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, serwis kawowy, lunch,
Statistical Fact Book - Rocznik Przemysłu Mediowego za rok 2008.