Psychologia biznesu dla menedżerów - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Akademia Leona Koźmińskiego

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Psychologia biznesu dla menedżerów - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Praktyki
    Studia są organizowane wspólnie z Centrum Badawczo-Edukacyjnym Psychologia Biznesu.
  • Profil słuchacza / wymogi
    O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
  • Szczegółowe informacje
    Cel studiów
    Podczas studiów słuchacze dowiedzą się między innymi:
    • jak racjonalnie podejmować decyzje (także na rynku finansowym),
    • jak uniknąć naturalnych dla człowieka błędów oceniania i podejmowania decyzji,
    • jak uniknąć błędów przy szacowaniu i podejmowaniu ryzyka,
    • jak budować stosunki w biznesie w zgodzie z zasadami psychologii,
    • jak poprawnie argumentować,
    • jak skutecznie negocjować,
    • jak chronić się przed manipulacją,
    • jak motywować ludzi do działania,
    • jak zaprojektować szeroko rozumianą reklamę, aby dotarła do konsumentów
    Naukowcy, badając funkcjonowanie mózgu w procesie podejmowania decyzji ekonomicznych, opisali ważne mechanizmy psychologiczne charakterystyczne dla sfery poznawczej, motywacyjnej, i emocjonalnej. Kilka lat temu psycholog, Daniel Kahneman, otrzymał Nagrodę Nobla z ekonomii za badania w tej dziedzinie. Menedżer, który ukończy studia podyplomowe z psychologii biznesu zetknie się z wieloma pozornie odległymi od siebie dziedzinami wiedzy, takimi jak: psychologia zachowań konsumenckich, psychologia zarządzania, psychologia rynku finansowego, teoria decyzji czy teoria perswazji. Chcemy pomóc osobom na kierowniczych stanowiskach zastosować osiągnięcia współczesnej psychologii również w trudnym okresie światowego kryzysu. Znaczna część wykładowców uczestniczących w programie "Psychologia
    biznesu dla menedżerów" to aktywni badacze empiryczni, autorzy podręcznika "Psychologia ekonomiczna", wydanego przez Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

    Program studiów:
    • Wybrane zagadnienia psychologii ogólnej i społecznej
    • Teoria perswazji i obrona przed manipulacją
    • Rozumowanie i argumentacja
    • Psychologiczne aspekty zarządzania ryzykiem
    • Negocjacje
    • Psychologia zachowań konsumenckich: jak sprzedawać?
    • Psychologia reklamy
    • Behawioralna teoria decyzji
    • Psychologia rynku finansowego
    • Psychologia organizacji i przywództwa
    • Psychologiczne aspekty HR
    • Trening umiejętności menedżerskich
    • Trening rozwiązywania konfliktów
    • Etykieta biznesu i elementy protokołu dyplomatycznego
    Zaliczenie studiów odbywa się na podstawie trzech prac pisemnych, z których dwie ostatnie stanowią pracę dyplomową.

Inne informacje związane z zarządzanie w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |