Cele szkolenia:
- Wykształcenie wśród uczestników umiejętności właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami
- Poznanie standardu rozmowy sprzedażowej
- Ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych wystepujących podczas rozmowy sprzedażowej
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas bezpośredniej obsługi.
Grupa docelowa:
- Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów sprzedaży, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w punktach sprzedaży
- Szkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się obsługą klienta biznesowego i obsługą klienta indywidualnego w punktach sprzedaży.
Korzyści dla uczestnika i organizacji:
- Uczestnicy potrafią profesjonalnie obsługiwać klienta w kontakcie bezpośrednim
- Umiejetność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Budowa wizerunku firmy dbającej o swoich klientów
- Zwiększenie szans sprzedażowych poprzez wzrost satysfakcji klientów z obsługi
- Budowanie długofalowych relecji z klientami
Tematyka szkolenia:
- Standard rozmowy sprzedażowej
- Nawiązanie kontaktu z klientem
- Badanie potrzeb
- Aktywne słuchanie
- Prezentacja oferty
- Pokonywanie obiekcji
- Techniki finalizacji
- Pożegnanie klienta
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Metodyka szkolenia:
Prezentacja trenera, dyskusja moderowana, burza mózgów, ć wiczenia indywidualne i w grupach
Czas trwania:
2 dni x 8h
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, coach, pedagog. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności miękkich tj. techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, rozmowa handlowa czy telemarketing. Prowadzi również szkolenia dla kadry menadżerskiej niskiego i średniego szczebla-budowanie zespołu sprzedażowego, coaching, motywacja. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w jednej z wiodących firm z branży telekomunikacyjnej na stanowisku handlowca, managera a następnie jako trener wewnętrzny. Najlepiej "czuje" się realizując szkolenia warsztatowe, które dają możliwość praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy i umiejętności.