Cele szkolenia:
- poznanie struktury profesjonalnej prezentacji produktu
- nabycie wiedzy i umiejętności przez uczestników w zakresie stosowania profesjonalnej prezentacji produktu
Grupa docelowa:
Szkolenie dedykowane jest dla osób pracujących na codzień w bezpośredniej obsłudze klienta, oraz do osób prezentujacych produkty i realizujących cele sprzedażowe.
Korzyścia dla organizacji i uczestnika:
- Zwiększenie obrotu w zakresie sprzedaży produktów
- Nabycie umiejętności prezentacji produktów
- Umiejętność dostosowania sposobu prezentacji produktów do określonego odbiorcy
Tematyka szkolenia:
1. Czym jest prezentacja produktu?
2. Przygotowanie prezentacji i jej struktura.
3. Komunikacja i przekaz prezentacji.
4. Cecha zaleta i korzyść produktu.
5. Formuły niezbędne w prezentacji produktu.
6. Zasady skutecznej prezentacji
7. Motywatory zakupowe odbiorców i ich wpływa na procesy zakupowe.
7. Reguły oddziaływnia na odbiorcę oraz podtrzymywania uwagi.
8. Odpowiedzi na zastrzeżenia i pytania.
9. Warsztaty profesjonalnej prezentacji
Metodyka szkolenia:
Warsztaty, prezentacja, twórcza wizualizacja, case study, ćwiczenia indywidualne.
Czas trwania:
1 dzień x 8h
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, coach, pedagog. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności miękkich tj. techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, rozmowa handlowa czy telemarketing. Prowadzi również szkolenia dla kadry menadżerskiej niskiego i średniego szczebla-budowanie zespołu sprzedażowego, coaching, motywacja. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w jednej z wiodących firm z branży telekomunikacyjnej na stanowisku handlowca, managera a następnie jako trener wewnętrzny. Najlepiej "czuje" się realizując szkolenia warsztatowe, które dają możliwość praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy i umiejętności.