Prezentacja jest kluczowym elementem skuteczności w biznesie, to klucz do SUKCESU.
Na tym szkoleniu każdy Uczestnik pozna sposoby prezentacja swojego produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do Klienta.
- doskonalenie umiejętności skutecznej prezentacji
- prezentacja swojego produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do klienta
- nabycie umiejętności przeprowadzania skutecznej prezentacji firmy, produktu, usługi w sposób profesjonalny,zaplanowania struktury prezentacji
- dobrania treści argumentów, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczach.
- doskonalenie technik komunikacji - zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej
- zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi
- poznanie technik efektywnych wystąpień i pozytywnego oddziaływania na słuchaczy
- poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami.
Program:
Mistrz prezentacji - jak wykreować swój wizerunek?
Budowanie pozytywnego wizerunku – autokreacja.
Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
Mowa ciała, dykcja.
Przygotowanie - to podstawa mistrzostwa.
Przygotowanie prezentacji.
Etapy skutecznej prezentacji.
Zasady budowania skutecznej prezentacji (pomysłu, produktu, usługi, procedury).
Cel prezentacji, określenie profilu słuchaczy.
Co i jak mówić do słuchaczy?
Efektywna komunikacja.
Komunikacja werbalna – (aktywne słuchanie, dlaczego milczenie jest ważne).
Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
Jak sprawić by nas słuchali?
Techniki angażowania odbiorców prezentacji.
7 zasad kształtowania wypowiedzi
Uwydatnianie korzyści dla odbiorcy przekazu (zasada PCK).
Zadaj pytania.
Doskonalenie skutecznej argumentacji w oparciu analizę potrzeb
Budowanie skutecznej argumentacji motywującej partnerów do oczekiwanego działania.
Trudny odbiorca
Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów słuchaczy.
Zasady asertywnego zachowania się w procesie komunikacji (min. odbieranie i przekazywanie uwag krytycznych i pochwał, rozwiązywanie sytuacji problemowych).
Słowo jest bronią.
Techniki perswazji i wywierania wpływu.
Metody wywieranie pozytywnego wpływu na słuchaczy.
Efektowne zakończenie prezentacji.
Certyfikaty:
Certyfikat VIDI