Profesjonalna Asystentka/Sekretarka - Wsparcie Szefa - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Akademia Eurokadry

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Profesjonalna Asystentka/Sekretarka - Wsparcie Szefa - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje

    Praca sekretarki i asystentki wymaga wielu umiejętności tj. podzielność uwagi, umiejętności komunikacyjnych, czy dobrej organizacji pracy.

    Osoba pracująca w sekretariacie jest człowiekiem „pierwszego kontaktu”
    z firmą, to ona buduje wizerunek i kształtuje pierwsze nastawienia
    u klientów. Z myślą o Państwu przygotowaliśmy szkolenie pt:


    „Profesjonalna asystentka/sekretarka - wsparcie szefa”

    Celem warsztatów jest:

    ü       podniesienie świadomości sekretarek/ asystentek w efektywnym funkcjonowaniu jako „wsparcie” szefa;

    ü       rozwój umiejętności asertywnej komunikacji interpersonalnej;

    ü       zbudowanie fundamentu asertywnej postawy poprzez zapoznanie asystentek/sekretarek
    z najważniejszymi zasadami efektywnej komunikacji;

    ü       nabycie i przećwiczenie nowych nawyków komunikacyjnych w celu zapobiegania i rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy, celem skuteczniejszego realizowania zadań oraz obniżenia poziomu stresu;

    ü       skuteczniejszego realizowania zadań oraz obniżenia poziomu stresu;

    Korzyści z treningu:

    ü         rozwój umiejętności kreowania pozytywnego wizerunku firmy;

    ü         skuteczniejsze komunikowanie się z klientami firmy w kontaktach bezpośrednich oraz przez telefon

    ü         lepsze radzenie sobie z tzw. trudnymi zachowaniami klientów szefa poprzez rozwój asertywnej postawy i poznanie narzędzi asertywnych zachowań;

    ü         rozpoznawanie i unikanie barier komunikacyjnych;

    ü         poznanie wpływu na rozmowę mowy ciała: gestów, mimiki, głosu, dystansu;

    ü         przećwiczenie korzystania z narzędzi skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej (parafraza, pytania, truizmy, aktywne słuchanie, itp.);

    ü         zdobycie wiedzy jak świadomie budować własny pozytywny wizerunek poprzez poznanie podstawowych zasad savoir-vivre’u;

    ü         zrozumienie, jak ważne są emocje w procesie komunikowania się;

    ü         zwiększenie umiejętności radzenia sobie ze stresem i jego skutkami;

    Trener: Doświadczony i wykwalifikowany trener / konsultant o doskonałych zdolnościach komunikacyjnych i analitycznych, z umiejętnością projektowania szkoleń „szytych na miarę”, zaangażowany w pracę, z doświadczeniem menedżerskim i praktyką w sprzedaży, specjalizujący się w tzw. szkoleniach „miękkich” oraz coachingu, kreatywny, z poczuciem humoru. Głównym obszarem jej zainteresowań jest inteligencja emocjonalna i związane z nią obszary kompetencji osobistych i społecznych. Absolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Politechniki Szczecińskiej, Szkoły Trenerów prowadzonej przez STiKZ MATRIK, licencjonowany trener II stopnia (świadectwo 108/201), członek Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów Zarządzania, trener rozwoju osobistego i terapeuta specjalizujący się w coachingu indywidualnym. Od ponad roku prowadzi autorskie warsztaty rozwoju osobistego oraz sesje indywidualne z klientami uruchamiając zablokowany potencjał życiowy i twórczy. Licencjonowany trener nowatorskiej metody pracy zwanej Radical Forgiveness. Brała udział w dużych projektach szkoleniowych dla takich organizacji jak: International Paper S.A Klucze, ZT Kruszwica S.A, TRYG Polska S.A, Amway Polska S.A, Politechnika Warszawska, Fuijtsu, Syngenta i innych.

Inne informacje związane z rozwój zasobów ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |