Kurs powstał w wyniku wzrostu zapotrzebowania na telemarketerów na rynku pracy. Wraz z nim ewoluowały też wymagania wobec kandydatów na to stanowisko. Dzisiaj nie jest to zajęcie dla każdego, ale wyłącznie dla wykwalifikowanej i kompetentnej kadry. Braki w doświadczeniu z powodzeniem można uzupełnić na organizowanym przez nas Kursie.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które dokonują sprzedaży bezpośredniej i w tym celu niezbędne jest dla nich zapoznanie się z podstawowymi technikami sprzedaży, obsługi Klienta, czy telefonicznego savoir vivre'u.
Podstawowy program kursu
- Przedmiot i cele pracy Telemarketera.
- Predyspozycje zawodowe: umiejętności komunikacyjne, siła wpływu, zdolności interpersonalne.
- Typy rozmówców: umiejętność elastycznego podejścia do problemu.
- Początek rozmowy, czyli "pierwsze wrażenie robi się tylko raz".
- Przekazywanie informacji: jak to zrobić, by były czytelne dla rozmówcy.
- Zakończenie rozmowy - przejrzyste streszczanie informacji.
- Sytuacje problemowe: konflikty, trudni rozmówcy.
- Pozytywne nastawienie telemarketera jako źródło sukcesu w rozmowie.