Podyplomowe Marketing

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Organizacji Turystyki i Hotelarstwa

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Podyplomowe Marketing - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem studium jest przekazanie, pogłębienie oraz usystematyzowania wiedzy związanej ze strategią marketingową działania przedsiębiorstw. Słuchacze nabywają także umiejętności praktyczne w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing oraz formułowania strategii marketingowych na dynamicznie zmieniającym się rynku wewnętrznym Unii Europejskiej. Dużą część zajęć poświęcona jest praktycznemu ujęciu zakresu badań rynkowych i marketingowych oraz gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji do tych badań, a wszystko to w celu określenia optymalnej strategii firmy. W programie obszerną część zajmuje marketing internetowy, w tym strategiczne obszary e-biznesu i społeczne uwarunkowania marketingu internetowego. Słuchacze uczą się podejmowania i wdrażania decyzji związanych z marką przedsiębiorstwa a także budowania długotrwałych relacji z klientem, zarządzania kluczowymi klientami, kierowania zespołem pracowników oraz innych elementów marketingu b2b (business to business).
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studium kieruje swoją ofertę do dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji marketingowych w przedsiębiorstwie, pracowników komórek marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem pracowników prowadzących badania, analizy rynku oraz zajmujących się marketingiem internetowym i zarządzających marką, a także do osób prowadzących własną działalność gospodarczą aby lepiej zrozumiały współczesne realia gospodarcze i potrafiły wyjść im naprzeciw.
  • Szczegółowe informacje


    PRZEDMIOTY

        - podstawy organizacji i zarządzania ,
        - zarządzanie strategiczne,
        - zarządzanie zasobami ludzkimi,
        - podstawy marketingu,
        - badania rynkowe i marketingowe,
        - promocja,
        - strategie marketingowe,
        - reklama,
        - public relation,
        - marketing międzynarodowy,
        - marketing i reklama w Internecie,
        - koszty w marketingu,
        - ocena skuteczności działań marketingowych,
        - marketing w handlu i usługach,
        - zarządzanie i planowanie marketingowe

Inne informacje związane z marketing strategiczny

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |