Podyplomowe Biznes turystyczny w Unii Europejskiej

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Organizacji Turystyki i Hotelarstwa

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Podyplomowe Biznes turystyczny w Unii Europejskiej - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    PRZEDMIOTY*

     

    Blok I Strategia działań Wspólnoty Europejskiej i Unii Europejskiej na rzecz turystyki:

        - prawo turystyczne w UE.
        - definicje pojęć z dziedziny turystyki i hotelarstwa,
        - prawo wspólnoty europejskiej i unii europejskiej dotyczące sektora turystyki,
        - wspólnotowe programy oraz przedsięwzięcia na rzecz turystyki
        - wspólnotowe działania związane pośrednio z turystyką
        - wkład UE i innych organizacji międzynarodowych w rozwój turystyki w skali świata,
        - wspieranie rozwoju turystyki wewnątrz-europejskiej przez UE oraz organizacje międzynarodowe
        - podstawowe wskaźniki rozoju turystyki wewnątrz-europejskiej.

    Blok II Międzynarodowe sieci i systemy hotelowe:

        - istota hotelarstwa - tendencje rozwoju,
        - kategoryzacja hoteli,
        - istota i przesłanki hotelarstwa sieciowego,
        - marketing na rynku hotelarskim,
        - systemy hotelarskie,
        - problematyka lokalizacji i klasyfikacji systemów hotelowych,
        - charakterystyka wybranych systemów hotelowych: mariott, intercontinental, hilton, cendant, , best western, qubus,dorint, choice, accor, starwood, carlson, club meditteranee, itp.
        - hotelarstwo sieciowe w Polsce.

    Blok III Gospodarka turystyczna w UE

        - optymalizacja podatkowa w turystyce i hotelarstwie,
        - finansowanie i realizacja inwestycji hotelarskich,
        - pozyskiwanie funduszy z unii europejskiej na finansowanie turystyki i wdro-żenie innowacyjnych rozwiązań,
        - problemy sprzedaży produktu hotelarsko-turystycznego poprzez systemy rezerwacyjne (działanie platform rezerwacyjnych, hotelowe programy rezer-wacji on-line),
        - pms elektroniczne systemy zarządzania hotelem, obiektem turystycznym i obiektem gastronomicznym,
        - przewodowa i bezprzewodowa komunikacja w hotelu,
        - promocja i wizerunek turystyki i hotelarstwa w mediach elektronicznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii,
        - globalne wyzwania i zagrożenia dla rozwoju turystyki w UE i na świecie.

    IV Seminarium dyplomowe

Inne informacje związane z zarządzanie turystyką

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |