Dla kogo?
Dla pracowników pionu marketingu, zajmujących się planowaniem kampanii reklamowych.
Cel?
Nabycie umiejętności współpracy z mediami.
Metody?
Case studies, symulacje, omówienia trenerskie, praca zespołowa, gry, burza mózgów
Efekty?
Dzięki szkoleniu Uczestnicy opanują umiejętności:
- Redagowania i tworzenia tekstów reklamowych dla różnych typów środków masowego przekazu.
- Skutecznego stosowania technik perswazji.
- Używania ukrytych przekazów w reklamie.
- Kreowania atrakcyjnego wizerunku sprzedawanego produktu.
Wniosek?
Uczestnicy szkolenia nauczą się nowoczesnych metod postępowania z mediami.
ZAKRES SZKOLENIA:
I.Prosta metoda pisania tekstów reklamowych:
- Zapoznanie się z produktem.
- Formułowanie i rozpoznanie tematu - czytanie materiałów, zapoznanie z dostępnymi informacjami.
II. Skuteczny tekst reklamowy pośrednikiem między Klientem a produktem:
- Formułowanie konkretnych korzyści według ich wartości dla określonego Klienta.
- „Ożywianie" tekstu reklamowego.
- Emocje w odbiorze tekstu reklamowego - emocjonalne wyeksponowanie korzyści i poparcie ich logiczną argumentacją.
- Sposoby niekonwencjonalnego przekonywania Klienta do produktu.
- Wiarygodne informacje skutecznym sposobem na pozyskanie zaufania.
- Rola werbalnych części składowych w przekazie reklamowym.
- Znaczenie słów-kluczy.
- Przykuwanie uwagi Klienta poprzez odpowiednie zastosowanie znaków interpunkcyjnych.
- Teksty reklamowe w środkach masowego przekazu.
III. Techniki perswazji w reklamie:
- Rola ukrytych przekazów.
- Język perswazji w reklamie.
- Metafory i cytaty - potęga wyobraźni faktyczną potęgą przekazu reklamowego.
Podany czas i zakres szkolenia są przykładowe. Istnieje możliwość dostosowania ich do potrzeb klienta
CZAS TRWANIA: 1 dzień - 8 godzin
AUTOR SZKOLENIA: Aneta Murakowska - Toporska