Podstawy Coachingu dla Managerów - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Mentor Centrum Szkoleniowe

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Podstawy Coachingu dla Managerów - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Rzeszów - Podkarpackie

  • Szczegółowe informacje
    Cele szkolenia:
    • Przedstawienie idei coachingu jako nowoczesnego narzędzia w zarządzaniu ludźmi
    • Poznanie zasad i etapów coachingu
    • Poznanie i trening sposobów prowadzenia rozmów coachingowych
    Grupa docelowa:
    Managerowie zarządzający zespołami pracowników, chcący podnieść efektywność i motywację wśród pracowników. Kierownicy działów i komórek, liderzy zespołów, osoby pracujące w HR i wspierające rozwój zasobów ludzkich.
     
    Korzyści uczestnika i organizacji:
    • Uczestnik pozna zasady prowadzenia sesji coachingowych
    • Uczestnik będzie umiał stosować narzędzia i techniki coachingowe
    • Uczestnik będzie wiedział jak korzystać z coachingu w kontekście przywództwa i zarządzania
    • Uczestnik  będzie potrafił stworzyć plan rozwoju kompetencji dla pracownika
    Tematyka szkolenia:
    I dzień
     
    1. Czym jest coaching – zdefiniowanie i odróżnienie coachingu od pozostałych dziedzin wspierania rozwoju i zmiany
    • definicje coachingu
    • czym coaching jest a czym nie jest
    • rodzaje coachingu (business, executive, life, sport, inne)
    • coaching a inne narzędzia wspierające rozwój
    2. Standardy i etyka w pracy coacha

    3. Korzyści płynące z coachingu
    • dla coacha
    • dla klienta
    • dla organizacji
    4.   Cechy dobrego coacha
    5. Struktura rozmowy coachingowej – co krok po kroku robimy w czasie rozmowy z klientem
     
    II dzień
     
    1. Zasady formułowania celów coachingowych
    • Zasady określania celów coachingowych w sposób gwarantujący zwiększenie możliwości ich realizacji
    2. Specyfika pierwszej sesji coachingowej
    • budowanie relacji
    • zawieranie kontraktu
    • definiowanie celu
    3. Pytania wykorzystywane w coachingu
    • funkcje pytań
    • rodzaje
    • sposoby konstruowania
    4. Aktywne słuchanie
    • nawiązywanie dobrych relacji poprzez komunikację
    • koncentracja na kliencie
    • komunikacja niewerbalna podczas rozmów coachingowych
    5. Odkrywanie i wykorzystywanie zasobów w coachingu
    • czym są zasoby klienta
    • wykorzystywanie zasobów
    III dzień
     
    1. Nawyki i stereotypy w pracy coachingowej
    • czym są nawyki
    • jak je rozpoznać
    • jak usuwać nawyki będące przeszkodą w realizacji celów
    2. Struktury rozmów coachingowych
    • GROW
    • SCORE
    • Action Plan
    • Inner Game
    3. Bariery i błędy popełniane w procesie coachingu
     
    Metodyka szkolenia:
    Mini wykłady, wykłady interaktywne, scenki sytuacyjne, ćwiczenia indywidualne i zespołowe. Warszaty prowadzenia rozmów cochingowych.
     
    Czas trwania:
    3 dni x 8h
     
    Wielkość grupy:
    od 10 do 16 osób

Inne informacje związane z coaching

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |