Prowadzącymi zajęcia są trenarzy i konsultanci klasy międzynarodowej o dużym doświadczeniu i praktyce w przemyśle, przeszkoleni przez specjalistów zachodnich w zakresie nowoczenych metod dydaktycznych.
Szkolenie prowadzone w formie warsztatowo - ćwiczeniowej (studia przypadku, ćwiczenia indywidualne, projekty zespołowe, testy, dyskusje, prezentacje), wzbogacone symulacjami najistotniejszych sytuacji, z którymi spotykają się uczestnicy w codziennej praktyce.
Uwarunkowania motywacji handlowców
- rozpoznanie cech indywidualnych
- cechy stanowiska pracy
- uwarunkowania wewnętrzne
Prowadzenie rozmów oceniających
- ocenianie jako element kierowania
- style rozmów oceniających
- ocenianie a motywowanie
Sposoby udzielania pochwał i krytyki przez przełożonych
Modyfikacja zachowań a kojarzenie interesów pracowników i organizacji
- system nagradzania - za co i jak nagradzać?
- wzmacnianie poczucia identyfikacji z firmą
- informacyjne sprzężenie zwrotne
Motywowanie a style kierowania
Grupowe techniki motywowania
Materialne i pozamaterialne narzędzia motywowania
Zasady prawidłowego stosowania nagród i kar