Szczegóły Obsługa Reklamacji w Przedsiębiorstwie – Aspekty Prawne (B2B) - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie
Inne informacje związane z obsługa klienta
Skuteczny i Profesjonalny Sprzedawca - Techniki Sprzedaży - Szkolenie
Centrum: Business Bridge Group
Więcej informacjiPozdniesienie Jakości Usług Czyli Obsługa Trudnego Klienta - Szkolenie
Centrum: Business Bridge Group
Więcej informacjiSprzedaż i Profesjonalna Obsługa Klienta w Hotelu - Szkolenie
Centrum: Business Bridge Group
Więcej informacjiStudia I Stopnia-Menadżer Sprzedaży
Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu
Więcej informacjiSkuteczna Promocja Miarą Sukcesu - Szkolenie dla Firm
Centrum: ROE Centrum Szkoleń
Więcej informacjiStudium Policealne - Technik Organizacji Reklamy
Centrum: Szkoła Policealna "Promocja"
Więcej informacji