Cel szkolenia
- Poznanie i wyćwiczenie metod budowy kompleksowych, satysfakcjonujących relacji z klientem
- Analiza różnych form podejścia do klienta
- Praca nad prawidłowym procesem sprzedaży od pozyskania klienta po obsługę posprzedażową budującą lojalność klienta.
Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą, lub chciałyby w tym kierunku się rozwijać: kadra kierownicza wszystkich pionów a w szczególności obsługi klienta, sprzedaży, handlu, osoby zajmujące się negocjacjami handlowymi, telemarketerzy, przedstawiciele handlowi.
Korzyści
- dobra znajomość zasad komunikacji oraz barier, które z nimi się wiążą
- wypracowanie warsztatu sprzedażowego oraz obsługi posprzedażowej
- poznanie trików sprzedażowych
- wychwytywanie pojawiających się technik manipulacji
- eliminowanie błędów komunikacyjnych
Program szkolenia
- Psychologiczne aspekty procesu obsługi interesanta.
- Bezpośredni kontakt z interesantem a wizerunek rynkowy firmy.
- Oczekiwania klienta co do jakości obsługi.
- Bezpośredni kontakt z klientem jako "chwila prawdy" o firmie.
- Typy klientów i związany z tym sposób ich przyjmowania.
- Kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem.
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem.
- Wizerunek pracownika.
Metody szkolenie
Szkolenie otwarte o charakterze typowo warsztatowym, dzięki czemu uczestnicy będą mogli wykorzystywać w praktyce zdobytą wiedzę.
- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- odgrywanie ról
- miniwykład
- autotesty
- burza mózgów
- dyskusja - wymiana doświadczeń
- analiza przypadków
- nagranie i analiza video
Dla uczestników
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia kursu oraz imienny certyfikat.
Materiały szkoleniowe (skrypt + płyta CD), materiały pomocnicze.
Wygoda i bezpieczeństwo podczas nauki – przestronna sala szkoleniowa, przerwy kawowe.
Szkolenie prowadzone jest przez eksperta Olsztyńskiej Szkoły Biznesu.