Uczestnicy: Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców z wiedzą o swoim produkcie/ usłudze, którzy chcą doskonalić umiejętność rozmowy z klientami o cenie. Każdorazowo powstaje w oparciu o szczegółową analizę specyfiki branży, firmy, dzięki czemu czas szkolenia poświęcony jest na przydatne, nowe dla uczestników rozwiązania. Szkolenie prowadzą trenerzy praktycy z doświadczeniem w negocjacjach cenowych.
Kształtowane postawy:
- Trener dąży do przekonania uczestników, że cenę ich produktu/ usługi można \"obronić\" przed zarzutami klienta, przekonując go do zakupu.
- Uczestnicy mają poczuć się pewniej w trakcie negocjacji cenowych.
Nowe umiejętności:
- Pewne, prawidłowe podawanie ceny klientowi.
- Argumentowanie ceny w odniesieniu do motywów zakupu klienta.
- Negocjowanie ceny i rabatów.
- Rozmowy o podwyżkach cen.
Nowa wiedza z zakresu:
- Psychologia reakcji klienta na cenę.
- Elementy wywierania wpływu.
- Porównywanie z konkurencją.
Szczegóły:
1 - 2 dni,
6 - 10 ćwiczeń dziennie.
Szkolenie może być realizowane w formie treningu z kamerą video. Uczestnicy mają za zadanie przygotowanie się do negocjacji cenowych.
- Porównują swoje umiejętności,
- Trenują stosowanie poznanych narzędzi obrony ceny.
- Możliwy trenerski raport indywidualny dla każdego uczestnika, wskazujący mocne strony i kompetencje wymagające doskonalenia.