Neuromarketing a Wartość Klienta - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Europejska Grupa Doradcza

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Neuromarketing a Wartość Klienta - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Celem szkolenia jest zdobycie nowych umiejętności w zakresie zarządzania asortymentem i przestrzenią handlową w świetle wiedzy neuromarketingowej, wpływania na wartość klienta.

    W trakcie szkolenia omawiane są reakcje racjonalne i reakcje emocjonalne klientów, dokonywana jest analiza potrzeb jawnych i niejawnych. Jednocześnie prezentowane jest zagadnienie neuromarketingu w odniesieniu do komunikacji bezpośredniej z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi, itp. Przewidziane są również intensywne warsztaty mające na celu nabycie umiejętności zwiększenia skuteczności w komunikacji marketingowej.

    DLA KOGO
    Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą poznać źródła wiedzy o zachowaniach umysłów klientów, zdobyć nowe umiejętności wykorzystania neuromarketingu do zwiększania skutecznej komunikacji marketingowej i sprzedaży oferowanych produktów.

    Zapraszamy menedżerów i specjalistów pionów sprzedaży i marketingu przedsiębiorstw oraz administracji publicznej.

    KORZYŚCI
    • Wysoka jakość
      zajęcia prowadzą specjaliści - praktycy w zakresie technik marketingowych. Nastawieni przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decydujący wpływ na efektywność realizowanych szkoleń.
    • Praktyczna forma
      zajęcia mają formę intensywnych warsztatów - na które składają się wykłady, ćwiczenia, zajęcia interaktywne w grupach oraz dyskusje problemowe. Duże doświadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.
    • Wzajemna wymiana doświadczeń
      pomiędzy uczestnikami szkolenia, co pozwoli na weryfikację i doskonalenie umiejętności
    • Konsultacje z trenerem
    • Certyfikat ukończenia szkolenia.
    PROGRAM RAMOWY
    1. Istota neuromarketingu - źródła wiedzy o zachowaniach umysłów klientów
    2. Wartość dla klienta - sposoby analizy potrzeb jawnych i niejawnych.
    3. Proces tworzenia wartości dla klienta
    4. Reakcje racjonalne a reakcje emocjonalne konsumentów - rzeczywiste a deklarowane zachowania
    5. Zarządzanie asortymentem i przestrzenią handlową w świetle wiedzy neuromarketingowej
    6. Zmiana podejścia do strategii cenowych - nowe spojrzenie na znaczenie cen
    7. Wykorzystanie neuromarketingu do zwiększania skuteczności w komunikacji marketingowej - zajęcia warsztatowe
    8. Neuromarketing a komunikacja bezpośrednia z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |