Negocjacje Zakupowe z Uwzględnieniem Najnowszych Technik - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Vademecum – Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Negocjacje Zakupowe z Uwzględnieniem Najnowszych Technik - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Szczegółowe informacje
    Podstawą skuteczności działania Działu Zakupów jest maksymalizacja wykorzystania istniejącego potencjału zakupowego, uporządkowanie procesów zakupowych, sporządzanie właściwych planów i prognoz zakupowych, wykorzystywanie konsolidacji zakupowych i oczywiście – doskonalenie umiejętności negocjacyjnych.

    Zapraszamy Państwa na nasze szkolenie, którego celem jest zwiększenie efektywności działania pracowników odpowiedzialnych za zaopatrzenie oraz budowanie pożądanych relacji z dostawcami. Proponowany przez nas trening istotnie wpłynie na postawy i zachowania negocjatorów biznesowych.

    Program
    1. PLANOWANIE NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
      • Zdefiniowanie przedmiotu zakupów i granic rynku dostawców
      • Analiza Krailica
      • Analiza kryteriów oceny oferty handlowej (kryteria zmienne, niezmienne, jakościowe, ilościowe, negocjowane oraz nienegocjowane, formalne, rzeczywiste
      • Analiza wielowymiarowa LT wyceny kryteriów wyboru oferty)
    2. ZAPYTANIE DO DOSTAWCÓW (STRATEGIA RFX) JAKO ELEMENT NEGOCJACJI KUPIECKICH
      • Zapytanie o propozycje RFP i o informację RFI
      • Zapytanie o warunki RFQ (zakres informacji w zapytaniu o warunki, atrakcyjność zapytania dla dostawców, przedstawienie kryteriów wyboru oferty handlowej
      • Określenie harmonogramu prac nad projektem negocjacyjnym
    3. PROBLEMY W NEGOCJACJACH ZAKUPOWYCH
      • Niewielka liczba możliwych dostawców (ograniczenia czasowe)
      • Niska skłonność dostawców do ustępstw
      • Problemy (ryzyko) w terminowości realizacji
      • Brak towaru na magazynie
      • Gra handlowa dostawcy
      • Krótki czas na ściągnięcie ofert i ich analizę
    4. BŁĘDY KUPCA W NEGOCJACJACH KUPIECKICH
      • Panika i pośpiech
      • Gra w otwarte karty
      • Umacnianie przewagi dostawcy
      • Rozmowa tylko z jednym dostawcą
      • Brak przekazywania informacji zwrotnej o pozycji oferty w rankingu
      • Budowanie relacji z dostawcami w nieuzasadnionych przypadkach
    5. DOBRE PRAKTYKI W NEGOCJACJACH KUPIECKICH
      • Właściwy dobór dostawców do postępowania ofertowego
      • Przygotowanie dobrego zapytania ofertowego – zwiększenie przewagi negocjacyjnej
      • Informowanie o konkurencji – sposoby i metody
      • Timing – kontrola czasu na poszczególnych etapach handlowych (składanie oferty, analiza oferty, podejmowanie decyzji, informowanie o wyborze)
      • Równowaga pomiędzy presją czasu a wynikami negocjacji
    6. TECHNIKI I TRIKI W NEGOCJACJACH ZAKUPOWYCH
    7. SYMULACYJNA GRA NEGOCJACYJNA – „Computer Pro”

    W ramach opłaty zapewniamy:
    • 14 godzin warsztatów - ćwiczenia i praktyczne zadania,
    • sesję pytań i odpowiedzi na pytania,
    • materiały szkoleniowe,
    • serwis kawowy,
    • lunch.

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |