Motywowanie pracowników (zespołu) do efektywnej pracy jest procesem ciągłym i niezmiernie ważnym dla zwiększania efektywności przedsiębiorstwa hotelarsko-gastronomicznego. Powstaje więc pytanie - co szef powinien robić w swojej codziennej pracy, aby motywować skutecznie. Wynagrodzenie - które jest głównym czynnikiem motywującym do pracy - często przestaje spełniać swoją rolę. Trzeba więc poszukiwać motywatorów pozafinansowych, ale również tworzyć taki system wynagrodzenia, aby ten spełniał rolę motywacyjną.
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie budowania silnej, trwałej motywacji pracowników metodami finansowymi oraz pozafinansowymi. Poznanie narzędzi do skutecznej motywacji.
Szkolenie szczególnie polecamy:
Osobom kierującym zespołem pracowników, menadżerom średniego i wyższego szczebla, szefom, dyrektorom, właścicielom.
Metodyka zajęć:
Ćwiczenia praktyczne, kwestionariusze diagnostyczne, wykład, dyskusja, analiza przypadków.
Zakres tematyczny:
- czym jest motywacja i od kogo (czego) zależy jej poziom?
- jak budować motywację swoich pracowników?
- metody wpływania na pracowników
- co mają wspólnego potrzeby pracowników z motywacją do pracy?
- czy styl kierowania ma wpływ na poziom motywacji pracowników?
- diagnoza rozwoju kompetencji i motywacji swoich pracowników
- motywatory pozafinansowe
- czy pensja i premia może być długofalowym motywatorem?
Szkolenie prowadzi:Artur Szczygieł-Ryss - trener, konsultant - absolwent pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 14 lat zajmuje się szkoleniami dla kadry zarządzającej, handlowców i personelu obsługującego klientów. Specjalizuje się w szkoleniach z różnorodnych aspektów zarządzania i kierowania pracownikami oraz zespołami, zarządzania zmianą, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Jako konsultant zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem profili kompetencyjnych pracowników, wdrożeniami standardów profesjonalnej obsługi klienta, badaniami marketingowymi (ilościowe i jakościowe) dotyczącymi opinii nt. usług, produktów i rynkowej konkurencji. Z Centrum Doskonalenia Kadr CEDEKA współpracuje od 5 lat prowadząc szkolenia dla menadżerów i pracowników branży HoReCa, z budowania zespołów, motywowania pracowników, technik sprzedaży osobistej, obsługi klienta. Posiada certyfikat Trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (rekomendacja nr 215).