Uczestnicy: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które budują wizerunek firmy w kontaktach z klientami ale nie sprzedają, zajmują się natomiast organizacją/ realizacją zamówień czy też rozwiązywaniem zgłaszanych przez klienta problemów. Szkolenie może uwzględniać specyfikę rozmów telefonicznych i bezpośrednich. Szkolenie prowadzą trenerzy praktycy z doświadczeniem w obsłudze klienta.
Kształtowane postawy:
- Trener dąży do przekonania uczestników o wpływie ich zachowania na wizerunek firmy w oczach klienta.
- Uczestnicy mają poczuć się lepiej przygotowani do poprowadzenia z klientami rozmów w każdej trudnej sytuacji z zachowaniem profesjonalnych standardów.
Nowe umiejętności:
- Standardy rozmów telefonicznych i bezpośrednich.
- Sposoby budowania relacji w rozmowie.
- Budowanie porozumienia.
- Postępowanie z \"trudnym\" klientem.
- Postępowanie w trudnych sytuacjach.
Nowa wiedza z zakresu:
- Psychologii zachowań klienta.
- Konkretne rozwiązania trudnych sytuacji zgłaszanych przez uczestników.
- Savoir vivre i standardy handlowe w rozmowach z klientami, dostawcami
Szczegóły:
1 - 2 dni,
6 - 10 ćwiczeń dziennie.
Szkolenie może być realizowane w formie treningu. Uczestnicy mają za zadanie poprowadzenie rozmowy z klientem w oparciu o przygotowane przez trenera symulacje rzeczywistych rozmów handlowych.
- Porównują swoje umiejętności,
- Mierzą się z sytuacjami z klientami, które w przeszłości były dla nich najtrudniejsze lub które ich czekają (wyzwania),
- Trenują \"do skutku\" poprawiając swoje błędy i nawyki.
- Możliwy trenerski raport indywidualny dla każdego uczestnika, wskazujący mocne strony i kompetencje wymagające doskonalenia.