Merchandising czyli Oddziaływanie na Klienta w Punkcie Sprzedaży Detalicznej

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Mentor Centrum Szkoleniowe

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Merchandising czyli Oddziaływanie na Klienta w Punkcie Sprzedaży Detalicznej - W ciągu tygodnia - Rzeszów - Podkarpackie

  • Szczegółowe informacje
    Cel szkolenia:
    Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy z zakresu merchandisingu handlowego oraz umiejętności praktycznego wykorzystywania jego narzędzi, a w szczególności:
    • wykształcenie umiejętności świadomego projektowania ekspozycji sklepowych;
    • zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad prezentacji produktów oraz organizacji przestrzeni sprzedażowej;
    • poznanie możliwości w zakresie tworzenia pożądanej atmosfery w punkcie sprzedaży
    • wzbogacenie pozyskanej wiedzy o aspekty psychologii klienta i zachowań zakupowych.
    Grupa docelowa:
    • osoby zatrudnione w małych i średnich obiektach handlowych
    • pracownicy sklepów wielkopowierzchniowych
    • osoby pełniące funkcję merchandiserów
    Korzyści dla uczestnika i organizacji:
    Zdobycie wiedzy pozwalającej na świadome kształtowanie miejsc sprzedaży, co przyczynia się do zwiększania obrotów handlowych. Poznanie wielu obszarów, w których istnieje możliwość stymulowania pożądanych zachowań klientów sklepów.

    Tematyka szkolenia:
    1. Podstawowy zakres pojęć związanych z merchandisingiem handlowym
    2. Czynniki wpływające na zachowanie klientów w punkcie sprzedaży detalicznej
    3. Kształtowanie przestrzeni obiektów handlowych (space management)
    4. Eksponowanie towarów na półkach sklepowych (shelf management)
    5. Organizowanie obszaru sklepu przy kasach
    6. Sposoby zapobiegania kradzieżom w sklepach
    7. Aranżowanie ekspozycji specjalnych
    8. Reakcje konsumentów na różne sposoby prezentowania ceny
    9. Tworzenie korzystnej atmosfery w punkcie handlowym (wykorzystanie: kolorów, muzyki, zapachu, oświetlenia, elementów wykończenia wnętrz)
    10. Aranżowanie wystaw sklepowych i otoczenia zewnętrznego sklepu
    11. Wykorzystanie materiałów POS dostarczanych przez producentów
    12. Zastosowanie w sklepach elektronicznych form komunikacji z klientami
    13. Zarządzanie kategoriami produktów
    14. Specyfika działań merchandisingowych w wybranych grupach asortymentowych
     
    Metodyka szkolenia:
    Cykl krótkich prezentacji, autorefleksja (odwoływanie się do doświadczeń uczestników), dyskusje moderowane, praca indywidualna oraz w grupach.
     
    Czas trwania:
    2 dni po 8h

Inne informacje związane z merchandising

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |