Grupa docelowa: 1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
- dostosowanie asortymentu do specyfiki otoczenia i mieszkańców
- wiedza dotycząca mechanizmów podejmowania decyzji
- odpowiednie ustawianie towaru: zasady zestawiania kolorów, zasady dotyczące przestrzeni, wielkości, itd.
- działania ekspozycyjne podejmowane z uwzględnieniem reklamy w środkach masowego przekazu
- twórcze podejście do materiałów ekspozycyjnych
- wiedza dotycząca tego jak zwiększyć obroty bez ponoszenia dodatkowych kosztów finansowych
Opis:
Szkolenie merchandising obejmuje takie zagadnienia jak: mechandising - znaczenie pojęcia i co z niego wynika w praktyce, powody, dla których ludzie kupują, sezonowość oferty. Uczestnicy uczą się określania profilu społeczno - ekonomicznego mieszkańców okolicy sklepu, uczą się zasad ekspozycji towaru na półkach, tworzenia łatwych do rozpoznania działów tematycznych oraz tego jak ułożenie towaru współgra z zasadami spostrzegania. Szkolenie dostarcza wiedzy na temat przewidywania popytu na określone produkty, oraz tego jaką rolę odgrywa reklama w telewizji oraz w punkcie sprzedaży. Zapraszamy na szkolenia.
Czas trwania: 16 godzin/2dni