PROGRAM SZKOLENIA
1. Marketing szeptany - zagadnienia wstępne.
- Marketing szeptany wobec tradycyjnych metod pozyskiwania Klientów.
- Liderzy opinii.
- Przykłady zastosowania marketingu szeptanego w Polsce i na świecie.
2. Kreowanie z Klienta ambasadora, który dostarcza kolejnych Klientów poprzez własne rekomendacje.
- Proces powstawania ambasadora.
- Wykorzystanie modelu Kenneta w tworzeniu poziomów obsługi Klienta.
- Argumenty relacyjne w kreowaniu ambasadora.
- Argumenty merytoryczne w kreowaniu ambasadora.
3. Przekaz ambasadora – informacje, które ma przekazywać w ramach rekomendacji
- Informacje na temat Firmy/Instytucji.
- Informacje na temat poziomu obsługi.
- Informacje na temat wiarygodności.
- Informacje na temat doświadczenia, wiedzy, umiejętności.
4. Psychologia przekazu w procesie kreowania ambasadora.
- Efekty mnemotechniczne.
- Pętla fonologiczna.
- Efekt interferencji.
- Efekt synergii.
- Krzywa zapamiętywania.
- Efekty komunikacyjne.
- Struktura przekazu.
- Proces efektywnej komunikacji.
- Wykorzystanie efektu naturalnego tła.
5. Jak przeciwdziałać czarnemu marketingowi szeptanemu?
- Trudne sytuacje.
- Trudni Klienci.
- Skrypty działania utrudniające czarny marketing szeptany.
6. Podsumowanie szkolenia.
- Praktyczne wnioski na poziomie konkretnych wskazówek.
- Informacja zwrotna dotycząca kolejnych działań rozwojowych.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom najnowszej wiedzy oraz umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu szeptanego. Praktyczne warsztaty zostaną poświęcone niestandardowym działaniom marketingowym opartym na zdobywaniu Klientów poprzez polecenia i rekomendacje.
Uczestnicy zdobędą wiele cennych umiejętności pozwalających na samodzielne wykorzystanie mechanizmów działania marketingu szeptanego w codziennej pracy oraz będą bardzo pomocne w osiąganiu celów biznesowych danej firmy/organizacji.