Marketing Międzynarodowy - Kurs - e-learning

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polski Uniwersytet Wirtualny

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Marketing Międzynarodowy - Kurs - Online

  • Cele
    * zdobycie wiedzy z zakresu wykorzystywania różnorodnych strategii, form i
    narzędzi marketingowych w biznesie międzynarodowym,
    * zrozumienie problemów i uwarunkowań marketingu międzynarodowego na tle
    procesów umiędzynarodowienia przedsiębiorstw,
    * poznanie strategii pomocnych przy tworzeniu planu marketingowego,
    * zdobycie umiejętności opracowania planu marketingowego wejścia produktu
    na rynki zagraniczne i działania na nich firmy.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje
    Pod pojęciem marketingu międzynarodowego rozumie się wszelkie działania marketingowe podejmowane przez przedsiębiorstwo poza granicami kraju, mające na celu kształtowanie produkcji i obrotu towarowego oraz usług, w taki sposób, aby zaspokoić potrzeby jego uczestników i wygrać z konkurentami na tych rynkach. Podejmowane w ramach marketingu międzynarodowego działania obejmują planowanie i realizację koncepcji marketingu-mix w skali międzynarodowej, tj. rozpoznanie potrzeb zagranicznych nabywców, rozwój produktów i opakowań, decyzje cenowe, wybór kanałów dystrybucji i promocji.

    Zawartość kursu:
    1. Międzynarodowe uwarunkowania marketingu jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa
    2. Formy działania przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym i czynniki warunkujące ich wybór
    3. Strategie działania przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
    Czas trwania: 8 tygodni

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |